Cumu truvà una lingua cumuna cù e persone?

Hannu succidutu cusì chì in a sucità moderna, a cumunicazione "diretta" hè sempri più preferita da i dipenditu di l'informatica. Hè micca strattu chì a quistione di cumu truvà una lingua cumuna cù a ghjente hè diventendu più populari. Sicuru, unu pò esse di ricerca di l'introversionazioni di unu, ma senza l'abilità di fà cumunicazione piacevule per unu interlocutor, serà difficiule per assicurà u successu in tuttu ciò chì almenu.

Cumu truvà una lingua cumuna cù qualcosa?

  1. Spessu a creativi una cumunicazione nurmale hè micca uttene per via di l'incapacità usualmente di esse claramente i so pinsamenti. A ragione pò esse una incertezza o timida eccessiva, prublemi cù dictioni , mancanza d'alfabetizazione, vocabuli maggioru.
  2. A capacità di truvà una lingua cumuni cù a ghjente depende assai di a capacità di sèntelu. Agree, hè impussibile di cumunicà cù una persona chì stalla constantemente, scende cun una aprecia nè assenza o permette una parolle arroganti.
  3. Cumu truvà una lingua cumuna cù e persone chì ùn vi cunvenite un interlucutore digià? Analise a vostra struttura di cumunicazione, forsi ùn fate tuttu ciò chì a conversazione ùn hè micca stata. Senza pacienza cù l'opinioni d'altru, ancu s'ellu hè u ghjustu assolatu di voi.
  4. Sì ùn truvate micca una lingua cumuna cun quellu chì pò esse dumila di pruvà tantu di parlà, mentri chì u sicretu di una bona conversazione hè silenziu. Dicià a parolla appuntamentu quandu hè necessariu, dà l'interlocutore più largu per espresioni di u pensamentu. Questu avete aiutu à sente cunfidenza, è vi riceverete più infurmazione.
  5. Cumu truvà una lingua cumuna cù qualcosa? Tutti i psiculoghi vi diceranu chì hè assai più faciule per inizià una conversazione se a persona hè predisposti. E pudete manifestà a vostra disposizione cù un surrisu, pruvatu à fàllu sinceru, di testa fatica ùn hè improbabile di pudè qualcosa.
  6. Cume negoziate cù siepperi cummerciale, se ùn truvate micca una lingua cumuna cun quellu? Di sicuru, pò esse chì avete interlucutori eccezziunalment displeaggi, ma forsi questu hè per elli. In certe volte e persone rifieghjanu à cuntattà, perchè micca vedutu u puntu. Ùn ùn pruvate di tirà a manta tuttu u tempu, pruvate à truvà una cumprissioni chì pò cumu satisfiante i dui parte.
  7. Quandu hè difficiule per attruverà una lingua cumuna cù a ghjente chì sò attuned à una disputa, critichi di bonu di tutti l'azzioni è l'affirmazione. Allora si sia solu un interlocutore, pruvate à cambià, apre di parlà parolle amichi, criticannu in casi rari è solu avè una manu bè è argumenti.

Ancu, quandu anu osservatu tutte e règule di a bona conversazione, hè difficiulmente cumu di cumunicazione , succede per l'incorumenti visuale incorrect. Allora, andendu in una reunione, pruvate à circà appartenanti.