Cumu sviluppà una diczioni?

Avete avete avutu a incapacità di trasmette u vostru pensamentu à l'altri? Questu pò esse dovutu à a mancanza di l'esperienza in parlendu in publicu, poviru cunnisciutu di u tema in discussioni, o poviru dizziunariu. Tutti i trè aspetti sò correctivi, ma u sviluppu di u discorsu correlatu deve u più grande effort, per quale no simmetemu micca un discorsu chjude di e parolle, ma dinò l'abilità di fà di pensà. Dunque, avete bisognu di travaglià in dui stanzi, perchè ancu s'ellu avete l'annunziu di u novu, ùn site micca diventatu un parlante d'altri, salvu ùn hè sustinutu cun vocabulariu suffissu.

Cumu sviluppà una bona dicioni è discursu curretta?

Per avè principiatu, avete bisognu di capisce ciò chì travaglià - una cosa, se solu "inga" i finizioni è indistinctly pronunzià i sona in un discorsu veloce, è assai altru - s'ellu ci hè un dither o stutter . In questu casu, pudete puru pruvà à correggià a tena stessu, ma se questu ùn hè micca travagliatu, avete da cuntattà un specialista.

Per trattà à u kartovostyu, hè necessariu di cumprenderà chì a lingua è labbra viranu da travaglià a riproduzione corretta di sonu. Allora só vole bisognu à furmà u vostru parratore è seguite dinò in seguita è cusì chì a carta ùn ùn tornarà. Cun stuttering, a situazione hè più complexa, cum'è i so causati sò seri prublemi psiculoghji seri. Per quessa, se ùn pò micca ribattuta di teme di parlà indipendentamente, avete bisognu di travaglià solu u prublema cun un prufessiunista.

Ma i prublemi seriu cù parolle ùn sò micca cusì cumuni, in altri casi, hè solu bisognu di correggià a so propria. Per fà scelte di prublemi, raccordate a vostra voce nantu à a ricciera è a sèntelu. Hè necessariu di fà questu, cum'è noveremu perciezza a nostra voce in a cunvegazione è à a grabazione. Dopu quì, pudete aduprà i seguenti tips per sviluppà a parolla è a parolla.

  1. Sì hè difficiule per avete a prutezzione di a frasa in una goa, o se a voce ùn hè micca sonore, hè necessariu di travaglià nantu à a respirazione cumuna, in stu simplici esercitu aiutà. Stendu in ligna, pusau una mano nantu à l'abdomen, l'altru à u pettu, u pede nantu à a larghezza di i spalle. Respire in profundità cù u nostru nasu, assicuratevi chì l'aria sia chjappà a parti infermali di u pettu (respirazioni abdominal). Exhale in modu liberu da a bocca. Questu avete aiutu à sviluppà u diafragma.
  2. Pigliate un respiru seriu è, sopra l'exhalazione, si pronunzianu i vucali, pruvatu à fà u sonu forti è longu. Pruvate cantà ogni littra separatu è tutte e cose.
  3. A via chì appressu, cumu sviluppà una bona dicioni, hè cunnisciuta da tutti - hè parlendu lingua. Prima di questu, hè necessariu di stretchà i musculi faciale, labbra e lingua per fassi faciule più faciule per trattà a so cumpagnia. Pruvate parechji minuti per dàchju, custruiscenu diverse faces, questu aiutà à stretchà musculi faciali. Per 10 minuti, toccu a prugna cù a punta di a lingua alternativamente, è dopu per 7 minuti, cambia a pusizione di i labbra da u canna estesa à un soru scuru. Queste esercii l'aiutà à stese a lingua è i labbra.
  4. In più di dicione, fate curaziu per cume cumu dichjarà: fate scopre un'altra impurtante in pausini, enrich tu parolle cù intoni. Hè ancu necessariu di ridere di e parolle-parasites è ùn ti scurdate di rinforà u vostru vocabuli.

I cunsiglii avanti ti aiutanu à sviluppà una bona dicioni , ma micca di scurdà chì ci hè bisognu di travaglià nantu à questu constantemente.