Ameghjate di gestisce

Oghje spessu emozioni interferiscenu in noi à a vita di ughjettu, mentre u travagliu di travagliu - hè assai difficiuli di piglià a decisione per via di l'influenza di l'emozioni. Pò dassi chì ci hè mancani per gestionà i prucessi emotivi è emozioni?

Autotraining è gestisce l'emozioni

A bisognu di studià i prucessi emuzionale è di gestisce emozioni hè stata nutata assai assai. Dunque, ùn ci hè scatto di metudi per oggi. Unu di i metudi più affidàbbili di gestisce emozioni hè un auto-furmazione. Cù u so aiutu, pudete alcuni un statu mentale stabilimentu, chì ùn pò micca molestà nisuna stress. A furmazione autogeneica pò aiutà à restaurà a forza è u praticamentu, perchè in stu statu, u corpu ferma assai più efficevuli ca durmendu o restanu nantu à u lettu. Inoltre, l'auto-entrenamentu si usa per trattà i disordini psychosomatique è neuroticu.

L'autotraining hè megliu fattu in a sera prima di andà in casa o in a matina dopu à despertarà. Avete bisognu di sceglie un tempu quandu ùn sia micca prescia, fate chì ùn sò micca prupunzii in a stanza, perchè in questu cundimentu u corpu hè assai sensitivu à i friddi.

Eincezzii à gestisce emozioni sò realizati in a supina position in a so back, sottu a testa un pilu di bassa, i ghjambii sò unipochi apart in i bandei, e mani fanu liberu nantu à u troncu. Sì avete a paura di dorminu, poi li facenu a furmazione chì si svolge in daretu in a sedia o cuddana annantu, cù a testa in u vostru pettu.

Ci hè trè tippi principali di esercizi: pescezza, corpu è cori.

  1. A relaxazione di i musculi prima per u pesu di ogni membru. Dunque, u primu a ghjustificà hè un sensu di pisci.
  2. Quandu pudete in ogni momentu causanu un sensu di pesadità in i vostri membri, andendu à a tappa next. Pruvate causà un sensu di calidez in i vostri mani è i pedi.
  3. Allora scopra à gestisce a freccia di u mio core. Dopu u sensu di u calori, repite a formula "u cori averebbi piacè, tranquillamente."

U modu da u statu transtituitu hè impurtante, in nisun casu pò esse fattu da un sceccu - cum'è facistivu gradualmentamente, perchè duvete tornu à l'attività un pocu.

Ci sò altre esercitazioni per a furmazione autogeneu, ma sò deve esse cambiatu dopu chì avete maestru di sti sternici. U modu più faciule per quelli chì sò familiarizati cù pratichi orientali, perchè a meditazione hè a basa di l'entrenamentu autogeneu. Dopu avete amparate cumu fà facilità entre qualsiasi statutu chì tenite bisognu, pudete passà à u metudu di mudificazione autologu.

Altri tecniche per gestisce emozioni è sentimenti

  1. L'emozioni negativu pò quasi sempri anu briunatu da u signu oppostu: a ghjilosità pò esse rimessa da a fiducia, è l'còllera pò aiutà à rinfreschi u perdonu è a pace di u mo. In a maiò parte di i casi, hè l'amore chì supprimi emozioni negativi. Se ùn sapete cumu induce un sensu di gioia è amore, vale a pena per pratica in questu, i ricordi piacè pò aiutà.
  2. I soli i nostri emozioni sò riflettuti in a nostra aspettu, ma a relazione trà l'apparenza è l'emozioni hè in duasea. Dunque hè, rizzannulu i so allughjemu è riaghjustendu i so spalle, pudete veramente sensu più cunfidendu.
  3. Emuzioni forte per bisogni necessitanu un outlet, cusì cusì tocanu i cojetti, rompi i piatti in un attache di furore forte pò esse utile. Ma di cuntrollà l'emozioni in un cunflittu stu mètudu ùn si pò micca travagliatu - l'aggressioni di splash pò esse solu cun sè stessi è solu in l'objetu inanimate.
  4. A menudo, a simulazione di a situazione aiuta, questu hè di cummattiri lu scantu, avete bisognu di imaginassi a situazione chì ghjustu uccidente è capisce chì cumu fà esse situazione. Per piglià un costume di Superman ùn hè micca necessariu, pensate à l'azzioni chì vi aiutu.
  5. Parechje situazioni, chì pare avemu insolubbi è tràggichi, diventeranu micca impurtante dopu un tempu. Per quessa, in una situazione chì vi porta fora di u equilibriu, imagine sì più viejo à parechji anni, cum'è s'ellu hè tutta di ghjorni passendu.
  6. Un bon sensu di l'umuri fai una vita più brillanti, amparà à riri di prublemi, assai di elli è l'ode di i persi ùn valenu. A scuzzula di u clima di u ciuvallu avete aiutu à capiscenu questu.