Cumu a resistenza à a prissioni psicologica?

Una capacità impurtante di difenda u puntu di vista hè necessariu in modu di pusà ghjustu à a sociezione è sopra a prissioni psicologica. Per ciò chì avete rispittuosu l'altri, avete bisognu di avè a vostra opinion, cun vigore di presentà. Sì si sia una persona non cunflittante chì sappia per cumprenda cumprendi - hè bonu! Ma si accunsenu cù ciò chì vi sò furzatu per fà perchè hai scantu di parlà fora, questu cunsultate à cunsiquenzi novi. Per esempiu, sì in silenziu, mantene a rinsentu in sè stessu, pudete avete avutu prublemi psicologichi.

Hè necessariu di cumprenderà a ragiunea di u isolamentu. Forsi qualchì speria in u zitellu hà abbandunatu una marca negativa nantu à a furmazione di a vostra persunità. È in stu mumentu, è in a vita hè influinzatu u vostru cumpurtamentu.

A pressione psicologica è a resistenza

Attenzione!

  1. Ùn civeraghju micca tù stessu.
  2. Ricurdà chì tutti sò u dirittu à l'opinione persunale.
  3. Avè cun forza è cun tranquillità.
  4. A Calmness hè a prima regola di invulnerabilità.
  5. Ùn andate in l'insulte persunale. Parlà di u casu.
  6. Ùn impute à u spaziu persunale. Puderanu più cunsigliatu per guardà a distanza.
  7. Tentà cunsigliu à l'interlocutore. E in generale, sapete cumu si senti.
  8. Dà argumenti.
  9. Sò guidati da sensu cumunu, ma micca emozioni.

A prutezzione di a prissioni psicologica

Ci hè una idee ben fundada chì a megghiu difisa hè un attacu. Parechje nun avianu cun questu. Serà assai efficace à non attaccallu, ma, cumu per rispittà l'uni à l'altri, per sapè cum'ellu ùn sia suitu dui. Forsi, quandu ùn si capiscenu micca un altru. E vaghjime chì tutti sustene a so opinion.

A facenu a prissioni psicologica

Prima, ricanuscia u veru propiu di u vostru manipulatore. E attu per una cuntradizioni, per quessa, passendu da u fattu chì u vostru "avversu" ùn ùn mette i so piani. Prussivamenti l 'oppostu. Ma avete cura, ùn anu u majuscule è ùn cagiunà u "inimitatu".

Cumu sguassà di a prissioni psicologica? Una persona chì hà decisu chì u drittu à cunvertitu contr'à l'autri difendenu solu i so interessi. Pudete fà cusì cun modi:

  1. Suggerimentu. Avete capitu chì l'avversu cruce u fruntiu è impone o menu impedente di ciò chì hè piacevule per ellu. Se ùn avete micca avete - cunfidenza state questu. Quandu i vostri termini ùn accunsenu micca, pruponenu un cumprumissu. In casu chì si riteneghjanu di vultà à truvallu, sia di a cunversazione.
  2. Obsessione. Hè assai probabbili, l'"attaccu", se ellu hà ancu stabilitu un scopu, ùn ùn lasciate e so mani. Sfurtunatamente, vi voi cum'è una vittima potenziale. E avete bisognu à vènsenu!
  3. Persistenza. Ùn ùn accunsentiscenu micca à e so termini, ùn dà micca. Dì "NO", è cambia u sughjettu di cunversazione. Pruvate micca di vultà à u vechju tema, finu à chì ùn hè un accordu equitariu.
  4. Amen brevi. Pusendi penseri nantu à l'osselli - realizanu a minaccia reale di periculu. Hè più probatu chì u manipulatore esagera. Pudete sapè capisce questu!

Spessu, in tali situazioni, a ghjente volerà amparà tutte e so ricchezza, è dimustrà un sensu di l'umuri. Questu hè fatta da per vede a so supranità nantu à l'altri. Ma quì vi pudete fà preparà per l'attaccu in anticipu è pensate à parechji risposte à rispunse e pussibuli. Ùn pigliaraghju micca troppu seriu. È ùn mancanu micca chì ti dalle. Let U striker ghjuculeva cun ellu stessu!

Cume à evità a prissioni psicologica?

A prissioni psicologica pò esse evitata solu per un metu pruvatu. Hè propiu à u principiu di a relazione, per esse affissà nantu à i punti di forza, cum'è un avanti degnu. Perchè u vostru nimicu è in i vostri pinsamenti ùn sia micca chì vede à succorsu à i so trucelli. A prissioni psicologica, cum'è un ghjocu.

Ignorà è ricusalli sò i meglii metudi. Tutti i so sforzi avissiru esse micca permettenu di manipulà. Simply put, ùn esiste interessante in questa "industria".