Pracy di Israele

Israele hè statu simpliciamente creatu per un spiagge di vacanze, perchè u so territoriu hà riparatu attornu i so quattru ori. A parti occidentali di u paese hè lavata da u Mari Mediterraneu, a costa sur hè limitata da a costa di u Mari Rojo, in a parti orientali hè u mari di u Mari Mortu . Un pocu in u nordu di l'Est, sò e piazze per u restu nantu à a costa di u Mari di Galilea .

I più boni pruvinenti in Israele

In Israele, ci sò circa 140 playas, a maiò parte di quelli sò nantu à a costa Mediterrenea, è u minimu di platti hè situatu nantu à a terra di u Mari Roja. Fate i più boni piazze in Israele ponu vede dinò:

  1. U locu più piacevule cum'è a pupulazione lucali è i turisti hè a cità d' Ein Bokek , chì si trova nantu à a costa di u Mari Mortu. Quì una trà i più boni piazze d'Israele si trova, chì si cumplementa da un locu confusu, à l'urganizazione medica. Turisti di tutte e mondu viaghjanu à u mari Mortu per esse guaritu da i so salti unichi.
  2. Molti platini populari di Israele sò situati nantu à a costa Mediterrenea in a capitale di Israele - i plaji di Tel Aviv . Sò creati in una manera artificiale, vicinu à elli l'edifizii d'ospiti sò stritti. I platti sò sposti da rossi fine bianchi, induve si monitoranu constantemente a limpezza di a spiaghja.
  3. In a parti suburbanea à parte di a capitale di Israele, a spiaggia di Bat Yam si trova. Hè situatu in una laguna naturale, chjusu, chì permette di esse protetti di l'alte alti. A spiaggia di Bat Yam hè ancu spunata da rame bianchica, è à longu a costa hè una autostrada, chì face accessibile per i turisti.
  4. In Israele hè una grande cità chjamata Netanya , chì supera ancu Tel Aviv da l'afflussu di turisti. Hè un centru di ricerca, chì si trova nantu à e costi di u Mari Mediterraneu, in a parti di u nord di a capitale di Israele. Quì ci hè u spaziu cintrali di Sironit , chì hè furnituatu micca solu per u restu di a spiaggia, ma dinò creatu ancu per altri spettaculi. U più bonu tempu per un spiagge di vacanza in questa parte di u paese hè un epiculu cálido - da u principiu di l'estiu à u primu ghjornu.
  5. Eppuru chì a costa di u Mar Rojo hè chjucu in Israele per solu 14 km, hè un locu pocu cumuni - a spiaggia di Eilat . Quì pudete esse cunfortiti cù una festa di spiaggia alla l'annata. A spiaghja hè nettu è mantene in mantene, dopu à l'altri, i stati manteni un ochji nantu à u benessivu di u so territoriu. Inoltre, a spiaggia hè famosa per una varietà di coralli è pezzi esotica chì vive in queste parti.
  6. Per i turisti chì preferanu u restu salvaticu, ci sò e piazze in Israele induve ùn ci hè micca una gran cuncintrazione di alberghi è altri istituzioni. Una di l'opere nudista in Israele hè a spiaggia di Palmachim . Hè situatu à u sud di Tel Aviv, hè relativamente tranquillu è micca cusì grande. Questa hè una di e pristine spiaghji di u Mari Mediterraneu, nantu à quale unioni di u sabbia risannu è si ponu cunnisciutu l'ambienti naturali lucali.
  7. In altre platea di u Mari Tarraniu sò parechje spazii per nudisti. Per via à l'Ambulatorii in Israele, tali siti salvatichi sò cunservati. In u Mari Mortu , i platti salvatichi sò cunservati ancu: a spiaggia di Neve Midbar , a spiaggia di Kalia , a spiaggia di Siesta , a spiaggia di Ein Gedi . In ogni modu, u restu di spiaggia attuale hè cuminciatu à sviluppà in issi spazii, ma i posti aristocrati sò sempri prisirti. Un locu favuritu per i nudisti hè a baia Eilat, induve si tratta di e cità, più vicinu à a fruntiera cù u Ghjordanu o l'Egittu.

Pracy di Israele in u Mari Mediterraneu

A fruntiera uccidentale di u paese si trova nantu à a longa costa di u Mari Tarraniu chì a estensione hè quasi 196 km. In u paese ùn ci hè nisuna cosa cum'è a piaghja privata, perchè tanti turisti anu una pregunta: chì platele sò in Israele? Ci sò e pagine publiche è pagatu, è l'ingaghjamentu da l'assistenza si va à u tesoru per ennobre a costa.

I spiagge di e stradale cù e platine sò situati sò Tel Aviv , Akko , Netanya , Haifa , Ashdod , Herzliya è Ashkelon :

  1. I platti di Tel Aviv ùn micca vacanti, perchè si trovani vicinu à una metropole grandi. I publicità sò aduprati per gastà a maiò parte di u so tempu quì, facennu un postu di spiaggia o fà viaghjatariu è viaghjatassi.
  2. I spiaghjoli di Akko sò situati in un settore anticu, induve a spiaghja ùn hè stata sola cù sona aranciu, ma ancu cù culi grossi solidi. Quì ci sò dui playasi chì sò assai populari, questa spiaghja hè Tmarin è Argaman . A spiaggia di Tmarin hè di un hotel chì hè vicinu à l'altri, è hè furnutu cun tumbetti. Argaman hè una spiaggia paghjata per i turisti, hà apertu cù e duttori è un alloghju di i marine.
  3. I platti di Netanya sò circondati da i lochi verdi di a cità, ma i spiaghjani sò limpi. Hè un pocu silenciu ca di i platti di a capitale israeliana, ma ci hè tuttu l'equipamentu necessariu per un spiagge di vacanze a spiaggia. Perchè a cità di Netanya hè situata nantu à u scogliu, avarete bisognu di scinniri.
  4. I platti di Haifa sò situati in u urbanu zona di Bat-Galim. A spazzata di a spazzia chì hè stata creata per i turistici religiosi, quì da i reguli di u ghjudisimu avè u dirittu di natari tutti cù omini è donne. A seconda spiaggia di Bat-Galim hè un spaziu pùbblicu, ci hè un mare tranquillo, perchè ci sò scuperta custruiti. Un grandu locu per rilassate cù i zitelli.
  5. Una di e più belli lochi in Israele hè Bar Kochba , chì si trova in a zona di u fiumu di Ashkelon. Per ghjunghje à a spiaggia, avete bisognu à i passageri decorattivi da l'arburi in frazzioni. E calvais di a sughjura sò circundati da acque lagunari chì salvanu da l'onda grande. I currenti di mare si sò prisentati constantemente cun pezzi di antica storia, perchè prima chì era una furtizza di Canaan. Pudete truvà una muntagna antica o un pezzu d'un oggettu storicu.

Pracy di u Mari Mortu in Israele

Nantu à a costa di u Mari Mortu hè megliu per restà in u territoriu di u Sud, induve si trova a famosa Resort d'Ein Bokek . Dopu tuttu, quì quì sò i platini più sviluppati, è in altri posti - pèndite abbastanza è piaceti. A più grandi spiaggia publica si trova vicinu à l'Daniel Hotel Dead Sea, l'entrata hè gratis. Tutte e scuole di u Resort di Ein Bokek sò furnuti cù cambiassi è e duttori. Inoltre quì ci sò parechje - solariums, duv'è puderete ritirate è sulcà "topless".

In a spiaggia di u Mari di u Mari Mortu, a spiaggia di Kalia hè situata. Hè ben equipatu, ci sò lavatoru, cabinetti di spassighjate, dispusitori è e spedizione. Ci hè u famosu fangu di u Mari Mortu. In a parti nord hè a spiaggia di Bianchini , micca troppu cunsacratu pè e vacanze di a spiaggia, ci sò dispunibule è una spiaggia di spiaggia. Una di i platti più famose di u Mari Mortu hè a spiaggia di Neve Midbar , ci hè una piscina è nantu à a spiaghja quì u fangu di u Mari Mortu. L'intrata à sta spiaghjolu hè pagatu, ancu i ghjovani avete prussimu aquesta mare.

Beaches d'Israele nantu à u Mari Rossu

U Mari Roig hè famoso per i so ranchori è i spiagge in Eilat . In a cità, a stagione di a spiaggia dura tuttu l'annu, e platele sò situati nantu à una costa di 14 chilometri. A maiò parte di i turisti si trovanu in a parti nord più vicinu à u cunfini di u Ghjurdanu, induve a spiaggia hè spugna fina è fina. Hè quì chì u postu più adattatu per a natazioni, chì ùn sò micca cori nantu à u fondu. A spiaggia hè stata equipada di parapluie, sera piumini, duchi è ancu vita. Ci sò ancu posti per l'attività di l'alimentarii è di l'acqua.

A spiaggia più famosa trà e residenti lucali hè Mifrat Hashamesh . Questu spiaghjolu hè quasi senza pezzu, ci sò entrances separati per l'omi è per e donne. I dolphinari di i Delfinu à u fiumu di Eilat hà una spiaghja rica è hè furnutu di parapluie. U so funziunalità principali hè chì puderete guardà peacocks è i dolphin di nuvole. Molti hotele in questa parti di u paese hà sughjutu à u mari è stallanu e so platti. Per l'amatori di scubadiu, pudete andà à a costa di u corale, induve e corsi ùn sò micca furnuti cù un equiptu di a spiaghja, ma pò esse quelli cun cunfortu minimu.