Monti di Oman

I cundizioni climatichi di Oman sò cusì unicu chì questu hè u paese universale in u mistieru turisticu. Pò esse visitatu cù una varietale di scopi: visitare l'antichi forasteri à u pede di e muntagne, per incontru à i sport di l'acqua à e costi di l'Oceanu Indianu. Fans di sportivi estremi sò interessate in cavallu à quad à batta à una strada serpentevule o camminatore in a muntagna d'Oman.

L'urìggini di a muntagna di Oman

Circa 700 milioni d'anni fa, u territoriu tutale di a penisula di l'Arabu era assai più meridionale è era unu cun l'Àfrica muderna. Stu vastu cuntinenti spiacciò rotativamentamente, è dopu à un pocu di millioni d'anni, si move in u nordu, è dopu, hà incrusciati à u mari. In seguitu hà risuscitatu da a prufundità di u mare, ma micca solu. I cantu di u cuntinenti sò stati sottu l'acqua: u mari Rossu è u Golfu Persicu fècenu cusì. U prucessu durò circa 200 milioni d'anni. Duranti stu piriu, i sumeri sottucrubbi spiccau enormi flussi di lava. Ci era questu muniti di petra d'Oman - Jabal al-Hajar.

Induve sò e monti di Oman?

A serra di Al-Hajar hà allargata a mezza luna per 450 km in u nordu di Oman. À a Peninsula Arica, hè situatu à u livente di u cunfini UAE cù l'Oman è finu à u Oceanu Indianu. U piccu più altu di a muntagna hè situatu à una altitudine di 3017 m. Da a costa di u Golfu d'Oman, Al-Hajar hè separatu da 50-100 km.

Al-Hajar Mountain Ecosystem

Ancu u fattu chì a muntagna accupa una spina di l'Oman (solu 15%), affettanu assai u so clima. Oman hè u più adduluratu è furnitu cù eau d'acqua parte di a Peninsula Arica. I cambiamenti di u clima umanu è genovu in a muntagna un ecossimu impurtante di a regione. Inoltre, Al-Hajar Range hè l'unicu in a regione cù l'abitati di flora è fauna sopra à 2 mila metri sopra u nivellu di u mari. U mondu di i pianti hè diversa. Quì crescenu l'alivi, l'alberti, i granelli, i zipri, etc. U mondu animali hè ancu impressiunanti: e muntagne sò abbitati da vultures, vultures, gazelles, leopardi, e diverse spezii di lucertuli è gecchiani.

Monti di Oman - u megliu postu per a treccia

In questu spaziu, parechji rotulosi di sughjettu sò stati prisuti longu. Hè ricumandemu per cumprà u vostru viaghju per e muntagne da a cità di Nizva . U più bonu periodu di visita hè ottobre - aprili. In questi misi, a probabbilità più minima di precipitazione. I rotti di sughjetti interessanti sò disposti longu i lochi di u seccu ( wadi ), chì in u seculu seccu trasfurmà in canyon profonde. I fatti più interessanti nantu à e muntagne Al-Hajjar:

  1. Monti di pietre. A catena serbia più grande si stendi nantu à a costa da u strettu in u Oman sittintriunali à u Capu Ras al-Hadd à u centru di u paese.
  2. I rochidi chjappi. L'unicu locu in a Terra induve sottu i scoglii sottuisfiani chì anu sviluppatu da l'oceanu ùn sò micca cuparti di una vegetazione. Stu misteru hè di grande interessu à i giuloghi.
  3. Area di a penisula di Musandam . Quì i monti abut u Golfu Persicu è anu una forma straniera. In queste locu, si offre nantu à u mare, formant calas chì sò tagliati da e costi. A causa di l'incredibbili scenicismu, sti lochi sò chjamati Arabian Norway . O Fiurò li turisti in umanu cumu si viaghjanu in barche piacere.
  4. Passage of Wadi Samail. Situatu à 80 km à l'ouest de Muscat è si forma una bachessa entre Al-Hajjar. A parti nord hè chjamata Al-Hajar al-Gharbi, a parti sud hè Al-Hajar al-Sharqi. Grazzi à questu passaghju, a costa hè cunnessu cù e rintorni internu di Oman.
  5. A parti orientali di Al-Hajar. In questu spaziu, l'altura di 1500 m cresce gradualmentu, in particulari in l'area di Muscat. A sussuranza di l'altezza passa a costi per a cità di Sura .
  6. El-Akhdar. A parti cintrali è più alta di e monti Oman. I paisaghji più pittorescenu aperti in i monti Al-Hajar, chjamati El-Akhdar o "muntagni verdi". In i regioni superiore, i sedimenti righjunghjini più di 300 mm, chì face a pussibilità di mette in agronomia. Questa parte di a muntagna hè a più populata. Tutti i piani sò cuparti di terri di campi, nantu à quale pratica tuttu hè cultivatu: da u granu à l'alberti, da u granu à i rosi.
  7. Picos di montagna. In u mondu di Al-Hajjar hè u puntu più altu in Oman - Ash Sham, o a muntagna di u sole, l'altitudine di più di 3 mila metri. U segnu puntu più altu di Jabal-Kaur hè ancu quì, l'altitudine hè 2730 m.
  8. Gole. I muntagni sò prufonda di prutigi prufani, cavallati da i fiumi di stazzione. I fiumi di Rusla sò oghji versu u Desertu Rub-al-Khali o versu u mari. U gorge più impressiunali hè Nahr, situatu in Jebel Shams. Molte turisti wadi Nahr equivanu à u Grand Canyon American.
  9. Lady Dee. In u 1990, a Principessa Diana ghjunghjenu à queste postu, chì era incredibile impressuatu da a bellezza di i paisaghji di e muntagne El Ahdar. Dopu a so visita, a plataforma di observazione chì era a princesa hè stata chjamata "Princess Diana's Point".

L'Al-Hajjar Caves

L'impattu longu di l'acqua è i venti causaru l'erosione di e monti di l'Oman. Cusì hà fattu un grande sistema di caves di a muntagna. Cavernes di l'Oman Mountains:

  1. L'Huta hè u più accessibile per i turisti, a so longa hè di 2,7 km. Hè situatu vicinu à a cità di Nizva. El-Huta hè interessante cù stalagmiti giudaichi, stalactiti è colonnate, furmatu milioni di anni. In a caverna hè ancu un lago 800 m longu.
  2. Majlis El Jinn hè a cave più grande di u mondu. A so grandezza hè 340x228 m, l'altura hè di più di 120 m. Hè situatu à a rigioni di Ash Sharqiyah. Viaghju nantu à questu ùn hè micca piacevule è avarà vistu turisti experienced.
  3. Hoshilat-Makandeli - a caverna più famosa si trova in a muntagna orientali. A so caverna hè ancu chjamata Mejlis-al-Jinn, chì significa "Jinn Council".
  4. Magarat-Khoti è Magarat-Araki sò situati in i muntagni occidintali.
  5. Sud Dhofar. I Caves più impressjones di Wadi Darbat sò situati in l'area di Thiuy-at-Teyr.
  6. A cità di Salalah . À a so vicinanza sò assai caves. I più visitati sò: Pigliate, Razzat, El-Merneif è Etteyn.

Vacanze in a muntagna di Oman

Molti turisti vogliu per elli di viaghjà indipindente, Oman per viaghjà cù una caraterata si mette perfetta. In più di a libertà di scelta è di privacy, vene una excelente opportunità per vede i lugares più interessanti. À u stessu tempu, in un raiu di chilomitri chilometri ùn vinaranu micca una sola persona. I dui opzioni più populari per u restu ndipinnenti in i monti di l'Oman:

  1. Overnight in a muntagna di Oman. Una tenda pò esse installata in ogni locu, solu à i terreni privati. Hè megliu per piglià un corru di gas, una tavule è chaises, una grilla di bar. Tuttu chistu pò esse acquistatu in supermercati per pocu soldi. Per un tali viaghju, i turisti si ponu accuncià un caru , usualmente un SUV.
  2. Jeep safari. Fans di i manifestazioni di motore avarà apprezzà un safari nantu à un jeep nantu à u canyon wadi pittoresque chjamatu. I monti di l'Oman sò creati per aventure emocionante chì altru cù a natazioni in i laghi lunas. Hè ancu affascinanti à passe nantu à e strade cumandante in i paesi di muntagna, chì sò circundati da terrazzi verdi.