Rub al-Hali


Rub al-Khali hè un grande deserta in a penisula arabica. Hè unu di i cinqui deseri più grandi di u mondu, occupendu un area di 650 mila metri quadrati. km. Desert Rub al-Khali nantu à u mapu hè faciule di truvà: hè situatu nantu à u territoriu di 4 paesi: Oman, UAE , Iemen è l'Arabia Saudita, ma hè cungiattamenti cunzidiratu com'è attrazioni turistica di l'UAE, postu chì oghje a maiò parte di stu statu.

Infurmazioni ghjugna

Rub-al-Khali ùn hè micca solu di u più grande di u pianeta, hè ancu:

Dopu, u disertu era chjamatu Faj El-Hadley, chì traduce com "valle vacanti". Hè sottu stu nomu chì hè citatitu in manuscritti di u XV sèculu. In seguitu fù cunnisciutu da Rab-el-Khali - "territoriu vacanti", "terra vittoria", ancu dopu "slave" hè statu trasfurmatu in "rubbanu"; U nomu mudernu pò esse traduttu com "quartu vacanti". A strada, in inglese Rub-al-Khali hè chjamatu - Quarter vojt. In ogni modu, invece, u disertu ocu a assai 1/4 da a Peninsula Arica - quasi una terza.

Da l'altura, u sardu desertu hè casi pianu, ma l'altura di i so dunas alcune 300 m in certi locali. È à causa di i venti di u monzu di u sudu di u ventu (sò chjamati «harif») dunas formanu in forma di dunge formanu una crescente luna.

A sabbia hè principalmente silicata, in quali un 90% hè u quartu è u 10% hè feldspar. Hè un culore rosso-lattice per l'òxidu di ferru chì copre u granu di feldspar.

I duminii di u disertu

Malgradu à e cundizioni climatichi in quali ùn pare micca impussibili di surviglià, u desertu hè abbitatu. Quì ùn sò micca solu scorpioni, serpenti è lucertuli, cumu si puderanu avè suppò, ma ancu ravide, è ancu animali maiori, in particulari - ani antisepichi, chì u pene pò alcune centenari di kilogrammi.

Population

Rub-al-Khali fù una volta abitata: i scientisti crede chì circa 5 mila anni parechji erani in u so territoriu, cumpresu Ubar, scrittu da Herodotu è Ptolomeu è chjamati "A cità di e mila Pillars" è " Atlantis di e Sands ".

A ghjente vive in u desertu è oghje: in u so territoriu sò parechji oasi, u più citativi chì sò Liva , El-Ain è El-Jiva. A populazione di oases hè occupatu à l'agricultura è l'articuli tradiziunale, cum'è a cungreguntura nomadic cattle - non solu i camelli, ma dinò l'ovinu sò raghjunati quì.

In u livante di Rub al-Khali in a seconda mità di u XXu seculu, scopre granpositi d'ogghiu è gasu; Eccu, l'estrazzioni di sti minerali si mette quì è quì.

Intrattenimento

I turisti anu rideu nantu à i dunes nantu à i carchi off-road - stu tipu di divertimentu hè chjamatu safari . Staying in one of the oases, pudete truvà altru entertainment. Per esempiu, per cavallu nantu à i dunes in i chjucchi spéciale similari a surfri, o nantu à i skis. I ospiti sò ancu offre races in quad motos. Pudete visità u campu beduinu stilizatu.

A strada, in quelli camini, puderete trovu una mansa di autucitati abbandunati, inclusi SUV e camioneri di acqua, chì in u disertu di Rubanu-al-Khali dispensanu l'acqua da induve hè necessariu. Tali paisaghji parvenenu scenery per i film in u stilu di cyberpunk.

Cumu visità u desertu?

Vede u disertu sò parechje manere - cumu completament "civilizzatu" è ancu cunfurmatu, è quelli chì ùn ogni l'estremu sia decide. Per esempiu, da Abu Dhabi à l'oasi di Liva guira una bella strada di sittane.

Pudete di l'Abu Dhabi à Livu è à Khameem - hè una strada di dui strade, ancu assai assai d'alta qualità. Pudete vede u desertu, impegnante per a fruntiera cù l'Oman è l'Arabia Saudita. È l'atrevità pò esse un safari à Rub al-Khali. A visita in u desertu hè megliu in l'inguernu - in questu tempu a temperatura quì hè abbastanza cunfurtata (circa + 35 ° C).