U ghjornu internaziunale di Blondes

Blondes ... Quantu preghjudizii sò assuciati cù i patroni di u pianu chjucu chjucu: Ci sò accusatori di intimità, è smiles nantu à a vostra lògica irrational female, è accusations d'addiction à glamurare cù u so culore rosatu è un bracciu excessiu. A rubia hè longu addivintau un tipu capricciosu, ingenu, capricciosu di chjosi sessistichi cum'è una impresa cullettiva di una donna.

In a realtà, i cose sò assai diffirenti. A vìnniru a noi, ci sò vende assai i reguli più chjucchi di riezze bionda. Hè improbabile chì qualchissia turnate a lingua per culpite di a scherza di Angela Merkel, Chancellore di a Repubblica Federali d'Allemagne o u Sicritariu di l'Etatariu, Hillary Clinton. Hè tutti dui pulitici cunnisciuti è e prudenze. Dudicate l'erudione è a creatività di Joanne Rowling, l'autore di a saga di Harry Potter, ùn hè micca valuta. Hè ricivutu una fortuna enorme nantu à i libri, è avà cun una periodicidadi envidiable torna nantu à varie listi di "u più bellu". E quantu volte in parechje persone: Sharon Stone, Uma Thurman, Madonna, Cate Blanchett, Nicole Kidman, Jennifer Aniston è assai altri.

Ùn hè surprisante chì hè stata una tradizione di celebrà u ghjornu internaziunale di Blondes.

Dàtene solu una scusa ...

Ufficialamenti, tali vacanze, cum'è u Dia Internacional di Blondes, hè micca statu documentatu. Ma si avete interessatu in quistione di quale ghjornu sò e rubanate sò in Russia, a risposta hè: u 31 di maghju. Ghjè cun questu últim ghjornu di primavera chì a storia di u ghjornu di a donna hè cunnessu.

In u 2006, in quellu ghjornu, a cerimazione d'attribuisce u premiu di "Diamond Pin" - premia per i rubani più talentu, intelliurii è riesziuti di a Russia era tenutu per a prima volta. Dopu ddu puntu, Lituania è a Republica di Bielorussia anu unitu à a festa di a festa di a donna. In sti stati, l'avvenimenti di "Desframe di Blondes" sò sfruttati ogni annu, è in Bielorussia anu puru sceglie l'aurope bionda in u paese.

Questi vacanzi sò dirigiti à luttà contr'à l'estereotipii è di scunvate mitu nantu à e ludi. In u 2009, l'Associazione Internazionale Blondes fili una appieca cù l'UNESCO per ricanuscià u 31 di u ghjornu di i ludi è fate i vacanze adattati per sta data. Malgradu u fattu chì l'appiecazione hè stata mai appruvata, u World Blond Day hè sempre celebrata in certi paesi.

U prublema di a scumparsa di e rubi

Certi omi sustene chì una bionda hè un statu di mente, micca un capeddu . Ùn rispundimu micca à stu attaccu. Cunnisciamu solu cù u fattu chì a maiò parte di a rosanna sò tingiti.

A moda di u colore di pilume chjucu venga da a Grecia antica è a Roma antica, è a prima rubia, chì avemu intesu parlà, pò esse cunsiderata Afrodite - a dea di l'amore, bellezza, eterna primavera è vita.

Blondas naturale sò più frequuti in Scandinavia, a maiò parte in Finlandia. Científici ùn anu micca vinutu à una cunclusione sola quantu cumu cumu accadulatu trà e abitanti di a penisula scandinava.

L'opinione dominante hè chì durante l'offensiva di u glacier, stava una selezzione evoluzionaria basatu di a sexualità. L'omi fussinu in modu di caccia, movendu per longu distanzi in i cundizzioni di a tundra. Parechji omi hà mortu in questi cunnizzioni. E donne era dipindenti di i so omi, è impegnati per riunificà à una dimagema. Hè per quessa, ci eranu mai più ghjuvelli chì l'omi, è l'omi scelsenu per a continuazione di quelli rapprisentanti di u sessu oppostu, chì a so apulia era più viva è attrattiva.

Oghje in i medià ci hè una parolla chì l'OMS è certi scientisti canadiani anu decisu chì, in dui centu anni, ùn hè micca una sola donna in a Terra. In ogni casu, quale dichjarà i so rumore, dicendu chì i studii di e donne ùn anu mai fattu

.