Poppy durante a piccula

I semen rosii sò spessu additi à a cumpusizioni di parechji prudutti affumicate, chì ponu esse giuvani da e donni in nursing. Intantu, l'ambrati impona qualchì restrizioni à a dieta di una donna, perchè ùn pò manghjà tutti i platti.

In questu articulu, pruvamu a sciugneri s'ellu hè permissibile di manghjà sannini di pepite in a so alleanza, è s'ellu si pò esse adupratu a salute di un picculu infante.

Beneficu è dannu di l'usu di papaveri in l 'ambrati

I pruprietà ùtuosu di a rospi sò da a so cumpusizioni unica. Cusì, questi chiani cunghjunghje cù e vitamini più impurtenti E è PP, ancu traccia elementi such as calcium, potassium, magnesium, sodium, phosphorus, zinc, sulphur, iron, cobalt and copper.

I amichi di Poppy anu antiniminticu, calmannu, antitulugiu è effettu di i risultati, per quessa chì sò spessu usati per u trattamentu di l'insomnisi, i disturbi nervi, a toscia è a diarrea. À u listessu tempu, l'effettu di u papule pò esse affettivu u travagliu di u sistema digestivu di migliori, cusì u so usu si tratta cun curazione extrema.

Pudicò a rosciatura durante a so alleanza?

Eppuru chì parechji donne rifieghjanu micca di l'usu di papaveri duranti l'ameglie, crede chì sta pianta possa pruprietà intucane è intruduce, ma in a realtà, questu hè assai luntanu. A maiò parte di i medichi cunfurillenu chì i zitelli di pepite ùn sò micca capacità di causà a dependenza è almenu qualcosa per dà per un zitellu assicuratu.

À u listessu tempu, sta spezia pò causà reazzioni allergii à u gravidenza assai, cusì durante a GW ci deve esse cumpunuta in a dieta assai cun cura. Inoltre, si u zitellu hà malatie digestivu, à causa di l'effettu di u reintegru, a papaveri puderanu esagirari sempri a situazione è pruvucà un colic intensu.

Hè per quessa i prudutti di papaveri ùn devenu micca esse cumposti in u menzu di u ghjornu di a mamma d'invermente immediatamente dopu a nascita di u zitellu. In l'absenza di contraindicazione, hè pussibule aghjunà a papolina à a vostra dieta cù cura, da 2 mesi è in altri casi, hè cunsigliata per fà micca quellu chì prima di a prima parte di a prima parte di a vita di u zitellu.

Cusì, duranti u piriudu, u cunsumu moderatu di papaveri ùn dannu à u zitellu è à a so mamma, ma solu chì u zitellu ùn hà micca tendenza à stinpiçu è di reazzioni allergii. In questi casi, da puddà cù e piante di pepite è altre prublemi culinariu sò stati abbandunati per un tempu.