Charozette cù a lattozza

Un metudu pupulari di prevenzione di l'ovulation trà i donni ghjovani hè u metu d'amenurrea in a carenza. Tuttavia, ùn guarda micca una guaranzia di prutezzione contru u gravidenza indettendu. A droga "Charozetta" doppu a parturione faciule possibili à esse a vita sessuale, senza teme à esse fecundata altra volta.

Tabelli "Charozetta" - cumuzzioni è principiu di l'azzioni

Stu contraceptivu hà in u so cumpusizioni gestagen desogestrel. A ricetta hè fatta veramente. "Charozetta" in a zitelli hè una manera ideali per prevene l'iniziu di a gravidanza. Inoltre, a droga hè appruvata per a donna chì ùn vulete vènenu u corpu cù l'estrogeni. A so efficazione hè basatu annantu à l'abilità di suppressione i prucessi di l'ovulazione è aumentanu a densità di secrezii cervichi.

Cù l'ingesta regular di "Charosette" cù a lattozza, chì hè di 56 ghjorni, ùn hè micca più di u 1% di l'iniziu di a fertilizazione. L'usu di stu contraceptivu reduce u livellu di estradiol in u suu, finu à l'indicatori inherent in a fase foliculata iniziale. À a listessa ora ùn sò micca cambiamenti clinichi di i carattiversità è di u metabolismu lipidu, i parametri di hemostasi.

"Charozetta" cù l'ameglie

Hè indiscutible hè u fattu chì ogni donna hè prudente per piglià qualsiasi medicazione, se u zitellu piglia u so latte. Durante a accusazione di "Charozetta" duranti l'amegà, ùn hè micca cambiatu a qualità, quantità o compizzione di u latti. Tuttavia, hè vera à sapè chì a dosa minima di u cumpunenti principale hà da entre u corpu di u zitellu. U so valore hè solu 0.01-0.05 μg per kilogramma di u corpu di u babbu è ùn pò micca impone un periculu. Sta manifestazione hè basatu annantu à un seguitu curretu è longu di i zitelli chì ei mariani pigliàvanu "Charozette" cù gv (alluttendu). I risultati amparanu micca devvii in u sviluppu. Per esempiu, parechji chì anu amatuati pè e donne chì anu contracepimentu in a forma di spirali.

Contraindicazioni "Nursing Charozetta":

Hè vale à evaluà soberly the ratio "benefit-risk" è per ùn disregardà i cunsiglii di u ginecologu chì vi vi.