Menu di maternelle d'infirmità pè a settimana

Quandu a donna torna da u sughjettu, u so mondu mudificate radicamenti. Tutti l'abitudini, cumpresi l'alimentari, necessitanu un regnu seriu. Un urganismu chjucu, chì nowamenti dipende di voi, ùn hè micca adattatu à a vita è dumandà esse indiviziutu. A primu dumanda chì nasce in e donne in i primi ghjorni dopu a parti: u più pudete manghjà una mamma d'infermiera. Pruvamu a dà a risposta più cumpleta à questa pregunta.

Alimentà una mamma di nursing after giving birth

Nisun dubbia di e beneficii di u latti di mamma per un novu. Per esse u zitellu per piglià tutti i benefiziò di a so dieta à u più, a mamma deve dà quantu pussibile u latinu "puro", i.e. senza allergii chì ponu esse prisenti in a dieta di a donna à ella. Per a furmazione di u viaghju gastrointestinali di u zitellu, i primi misi di a mamma devettenu à pusà nantu à una dieta è manghjanu solu certi alimenti.

Chì avemu a so mamma in enfermura in i primi 3 ghjorni?

Nutrition à questu tempu pare pare una dieta stretta. A dieta sana hè integrata solu di liquidi: tè tè, decocu d'arba (milfoil, nettle, borsa di pastore), sciroppu di cranberry. Se ci sò rupti in u partitu, u brou di pollulu serà assai utile, postu chì u glutina in a so cumpusizioni aiuta à e ferite guariscenu più veloce. Assumi a energia Chaga. Per fà, avete bisognu à vultà in a farmacia è cumprà l'ingredienti necessarii. U ghjornu hè necessariu di beie 1-2 litri di u liquidu.

Chì deve manghjà a mamma d'infermiera da 4 o 7 ghjorni?

Da u quartu ghjornu in a dieta, pò esse furnituete pignata (millet, avena, scherzu, triglio). Cundine megliu nantu à l'acqua. In u racionu di u ghjornu di a mamma d'epoca durante u periodu pò esse ligure oggettu per un coppiu, cocinatu o stufatu cù una picca cunta d'oliu o ancu senza ellu. I pezzi frischi sò permessi. Hè necessariu escludiri a cole è a patata, chì u primu verdura ponu spiecazione di u ventu di u zitellu è u sicondu in a cumpusizioni hè starchu. Hè necessariu di bevica 0.8-1 litru di liquid.

Chì pudete preparà una mamma in infermiera da u 7 ghjurnata?

Da questu tempu, pudete manghjà pezzu ferrie magliugnu, carne (micca più spessu un paru di volte à settimana), pane negru, u latte picurinu, nuts (solu à u brasile è grecu). U voluminu di l'acqua torna à 2 litri per ghjornu. Questa dieta hè stata mantinuta pè i primi 2 simane. Accuminciannu da a 4 simana, pudete entre oghje, legume, pollulu, fruttu è baga in a carta un pocu. Un mesi tardu a lista di prudutti per a mamma di a crescita hè a listessa chì prima di cunsigliu, ma avete bisognu à vigilà dinò a reazzioni di u zitellu à un pruduttu particular.

Praticà uttenii per a mamma in infermiera

Prima di tuttu, u menghjulu di a mamma d'averrea per a sema hè stata di:

Di sicuru, bisognu di capiscenu chì ùn pudete micca intrutu tutti i prudutti à volta, avete adiritu à a dieta per i simani indicati davanti.

Prima di tuttu, i ricetti gastronomii per i mariti in mutivi ùn devenu esse micca tutte:

Hè bisognu à manghjà e mammi cunzaddi sò spessu reducidati à e tàvule. Cusì hè più piacevule per navigà di u ghjornu è preparate questu quì o stu pane. Ricurdativi chì ogni urganismu hè unicu è u vostru zitellu puderà impreviamente risposte à u fattu chì centu d'altri babysi sò tollerati bè. Segnu a seguita cù a retazioni di u zitellu è secondu a questa formola u menu di a so mamma in infermiera per una settimana.