A Bruta Estonia accurdò per quessa hè impussibile di photographe persone di dorme

Fans di unu di i più misteriosi prughjetti di televisiò in a storia di a televisione "Battaglia di Psychics" cunnisciutu di prima di u ghjovanu è, forsi, u participante più prumezzenti - un finalista di trè staghjoni Marilyn Kerro.

A bruzia estonia, da i primi minuti, hà attatu l'attinzioni di l'audienza à a so persona stessu è ùn hè micca surprisante, perchè in i so ritu, a zitella use cuticule, corioni di l'animali, l'ochji di pisci è ancu i raggi di cera, è i risultati credibuli da i so investigazioni purtò à scontri di scettichi sichi!

Oghje ogni cunsigliu o avvirtimentu di l'audienzia attenziale assuciava cum'è una spugna, sapendu cun certazza chì tutti sò stati verificati prima di tutte a so sperienza di vita.

Vulete sapè perchè, in Parolle di Marilyn Carte, ùn avete micca mai photographic sleeping people?

Tutti sapemu chì durante u sughjettu una persona hè vulnerevuli, è micca per chì hè immobilizado o tranquillo. Ci hè chì, in u sonnu è, in particulare, a notte, l'ànima abbanduneghja u corpu, da quellu chì una persona si debilitava è perde a prutezzione. E deveru chì e pùbblichi sò dotati di energia spiciale è ponu influenzà i destinazioni di e persone, dunque una perspettiva di un durmiente (lettu una persona senza prutezzione) pò esse in manu di dispusitori è purtate nantu à un delittu o semplice duminante accidintali à a salute è à altre esferi di a vita, cumprendi persunali!

Sicondu a Bruta Estonia, una persona fotografiatu durante un sognu ùn hà micca un ànima in a photo, è pò assicurà un problema di u fattu chì guarda tali quadru! In questu casu, se a stampa hè già o avà hè statu fattu, hè megliu di disperse da quessa più prestu:

"Faci immediatto! Bury or burn him after having read any prayer above him, about health or salvation, which you know ... "

Ma questu hè micca tutti - Marilyn hà dettu chì a fotografia di una persona durissima, pudete ancu darà a morte nantu à ellu! Duranti a so furmazione in diversi ceremimonii, hà amparatu chì era una vieja crede chì quandu a ghjente sculifulu u mortu, è dopu à a càmera càmera, principiò à fotografià per sorte à una memoria póstuma. Dopu dunque, una figura cù una persona dorme hè diventata simbulu di morte!

Per u stessu Marilyn Kerro, tuttu ciò chì hè cunnisciutu cù e fotografia è u prucessu di filmu hè ancu più impurtante. A un certu tempu a picciotta era usata comu mudellu, e sà chì i sesioni di foto si tratta cun prudenza, o à tutti di elle à refuse si in quellu momentu avete un malus d'ànima:

"Questi ritratti sò micca ghjustificatu u vostru campu energicu o pò causà malatu suttili in vita. Per fà e fotò utilisate è dà l'aligria à voi è à l'altri, avete bisognu di prisintà solu in un bon sensu! "