Perchè ùn dà micca una creazione?

Quarchi cosa ci hè un desideriu di dà una persona vicine è una carica cosa particulari. E a persona principia à pensà à dà un icona o una croce. Ci hè un signu chì donate una croce hè un prubleminu male. Sicondu stu superstione, i crucii donu da qualchissia causanu sufrimentu, dulore, accidenti, prublemi di salute è fiaschi. In questu articulu, avete da sapè esse da esse possibbili d'ottene cruciata d'oru, è chì significati sò signalati.

Perchè ùn dà micca una croce per chjappà a ghjente? Ci hè una parolla chì un rigalu pò esse fatta solu à u battèsimu . In altru casu, cresce chì u rigalu oghje l'altru di destinazione altru è ancu una morte ràpida. Ma in fattu, a chiesa ùn avianu nunda contru à sti rigali è di sti superstiche sò denegati è refutazione. Sicondu u cleru, à u cuntrariu, a croce donata serà una prutezione è a benedizzione di Diu. Per quessa, a quistione di vede o cruciali sò datu, hè una risposta positiva, è se vulete dà una cosa cusì, perchè pudete fà senza teme.

In fattu, da a tradizione antica, l'Ortodoxi anu una bona tradizione - per fà ricerete una croce. Sicondu canoni religiosi, a croce hè una benedizzione da quì. A strada, u ritu di scambià a bunture di i pezzi chì facenu a ghjente "parenti spirituali", "fratelli gemelli". Da quì avà sò bisognu di pricà per ognuna. À questu sensu, a chjesa reffesa tutte e superstità assuciatu cù u fattu chì donate una croce hè un pardonu.

Quale hè quellu chì dà una croce?

Per a prima volta una crosta si stende nantu à un omu durante u sacramentu di u Bautismu, è questu ùn hè micca un ornamentu, ma porta un significatu sacru sacru. Questu hè micca solu un simbulu di fidi in u Cristianescu, ma ancu un guardiastru, a prutezzione di una persona da qualsiasi forzi negattivi. Un crudu pò esse dati da a padrina o di u padrunu davanti l'Epifania, è cù questa croce ùn deve passà tutta a vostra vita. Quandu una persona hè pusata nantu à ellu, hè una prighera speziale.

Questa hè a raghjunata perchè e persone chì ùn sò micca godparenti ùn dà micca cruciuti. A cruci si usa un pocu è per a tutta a vita, ametera sottu a robba, ùn hè micca accettata per esse l'intrecci di u publicu. In questu sensu, ùn ci hè bisognu di fà una cruz più nantu à una presentazione memorable.

Fate micca daveru crucii per altre cause di u Bautismu? In principiu, questu hè micca escluditu. Qualchidunu dà a so natività annant'à anniversàzioni o anniversàire. A cundizione prima di un rigalu - vi tocca à sicuru chì u destinu di u donu hè un believu chì pruprietanu u Cristianesimu. Hè impurtante di prisentà una daga com'è un rigalu solu cù pinsamenti sani, senza pensà à e prublemi è e difficultazioni à stu mumentu. Hè un rigalu sarà apprezzatu ancu più si hè cunsacratu è purtatu da qualche famoso locu santu.

Quandu sceglite un cruci per un rigalu, segue u vostru gustu è pigliate ciò chì ti piace. In più di a croce, pudete cumprà un icona persunale cù u nome da l'Epifania o l'incensu.

Dunque, se certevi chì un signu chì ùn voli micca recommandé donate una croce hè solu superstition . Pigliate o micca - a vostra diritta. A cruci, ancu s'ellu hè truvatu per casu, ùn porta micca u novu patrone di u patore, disgrazia, infelicità è ancu più, morte prematura.

Sì ancu decide di donate una croce, hè cunsigliatu per cunsacrela in a chjesa.