Festa di San Nicola

U San Nicolau ghjornu hè u vacanze più estimatu è alla più longu per i zitelli. Ogni sapiutu chì quandu u calendariu ortodoxu celebra a festa di San Nicola in Ucrània è altri paesi Ortodoxi - u 19 dicembre. Hè eorizii riliggiusi, rispettivamente, i tradizioni eclesiasii di celebrazione di seculi.

I Signori è i tradizioni associati cù a festa di San Nicola

Sicondu e custumi ortudodi, San Nicolau nantu à sta festa, per esse exacte, in a notte di u 18-19 decembre, presenta pècuri cun rigali. Ogni annu pò esse anticipate à a matina à vede sottu à u pilaticu, aspittendu à truvà e rigali dolce è piacevuli è ricordi.

Inoltre ùn ci hè una crede chì, si fate u vostru desideriu prudigiottu a notte prima di a festa, u Santu hà certamenti i realizà. È sempre - finu à questu ghjornu duvete definisce in pagu per tutte e vostre debuli.

San Nicolau - a storia di a festa

Ci sò parechje legends assuciati cù questi Santi famosi è amati. Sicondu unu di elli, una volta un tempu assai tempu in u picculu cità di Mira in Asia Minor hà campatu un ghjovanu Nikolai. Hà cresce in una famiglia ricca, era u figliolu unicu è u più amatu. In ogni modu, diventò un orfan tempurali.

Quandu ellu hà amparatu chì una certa pobla fica ùn puderia micca maritari per a mancanza di doti. Allora u ghjovanu hà dettuna chì ci sò parechje chì ùn anu nunda, mentre ch'ellu ùn hà micca bisognu nunda. A notte, pigliò i soldi da a casa è facia u stradellu à a zitella, è lampò una sacche di muniti in a finestra. A matina dopu, a cità sana hà discututu chì un anghjulu avia vintu à a ragazza.

Dopu à questu, Nikolai hà fattu assai e boni scritti, restendu una virtù rintraghjone, purtendu i cità in a perplexità. Hà purtatu in modu imperceptevule à i malati, jucà è petite per i zitelli.

Quandu i so boni pratiche diventonu, è Nicola hè statu elettu. Dopu à a so morte, i miraculi cuntinuonu. E persone chì venenu à a so tombula è dumandate qualcosa, certeu avete u vulutu. E i zitelli, chì era statu bè cumu purtatu l'annu sanu, ricivutu i dolci di u ghjornu di nascita. U risultatu, Nicola hè stata postata cum'è Santi.

Cumu riguardu u zitellu à a festa di San Nicolau?

À a vigilia di l'altezza ricontate a nuvola correspondenza cù u Santu. Chì u zitellu ricevi à Nicolau un missaghju chì trasmettenu per l'angeli. Ùn imprighjunghje in l'ordinateur - ùn hè micca tutta fabulosa è micca magica. Scrivite una lettera cù una penne d 'oru nantu à u bellu carta.

In u testu hè pussibule di menzionà ciò chì u vostru babbu hè bonu, cumu ubettu è gustu era tuttu l'annu, cumu si pruvatu à amparà è aiutau i so genitori. Pudete scullà u zitellu per a disubbidenza, ma po esse dicenu chì avete crede in a so currezione.

Cumplementu, San Nicola pò dà à u zitellu una piccula mutazione cum'è una rima, scrittura o applique . In fine, menzionate chì per a cumpagnia chì hè statu fattu, Sanu vi purtaranu rigali. Semu sicuru chì u zitellu hà da piacè è impressedatu da a lettera reale in u pacatu firmatu da San Nicolau stessu!

In risposta, pudete scrivevi o sculaccià una lettera cù u zitellu è a mette à a finestra, perchè l'ànghjuli darà à u San.

À a vigilia di i vacanze, ùn si scurdate di preparà i rigali promessi pè u zitellu. In certi altri paesi, Nikolai ponu rigali in i so pedi nantu à a chjamata, ma l'ortodoxi presenta sò sempre sottu a cuscini.

Chì duverà San Nicolau?

U simbulu più impurtante di a festa di San Nicola hè un dolci dolci è fragrant in forma di angeli, Sanu stessu, è dinò, stelle, cori è cusì. Sò popularamente chjamati "nikolajchikami" è cuminciate in anticipu, ma per chì i zitelli ùn capinu micca cumu induve isse l'alimentariu. Ricurdativi di a legenda è l'expectativa di i zitelli.

Inoltre in questu ghjornu hè stata costumata à dà i zitelli pettini cose, ghjoculi, ornamenti in a forma di angeli. Se un zitellu in a so lettera à San Nicolau hà fattu un rigalu eccezziunale, assicuratevi per cumprà u so sonu. Chì a fede in i miraculi è a buntà persistenu più in u core di u zitellu!