Turchisi in dicembre

In a società moderna, vene una tendenza pusitiva più positiva: u rinuvamentu di i fundamenti spirali di l'Ortodosia. Per quessa, parechji, cù i vacanze seculare, principianu per celebrà a festa di l'Ortodoxu. Circundendu s'ellu ci hè nuddu celebrazione per un ghjornu di u calendariu specificu di u mese, per esempiu, dicembre, pudete fà cumparisce un calendario especial di vacanze Ortodoxu. Indica quin ghjorni di dicembre u passatu (quelli chì ùn anu micca una data fissa) è vacanze ortodoxi non transituali cadunu.

Festa di a ghjesgia Ortodoxa in dicembre

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì per ogni ghjornu di dicembre, ancu in ogni altru mese, ci hè un grande o simpricimenti attenti ortodoxu, si celebrà un avvenimentu da a vita di Cristu o a Mamma di Diu, u memoriu di i santi è celebrati o oghjetti militanti di funzione sò glurificati . In regula, i festivals ordulari sò celebrati solu in u cerculu di u cleru. Ma ci sò data chì sò particularmente prominenti in u calendariu di a chiesa. À questi ghjorni sò state festività grande, chì sò generalmente chjamati Grandi Fate Ortodoxi. A più significativa di elli hè a Pasqua di Pasqua, Resurrección di u Signore di Diu di Ghjesù Cristu. À u Granni, ci sò ancu 12 vacanze, chì sò generalmente chjamati i Dodne. Ancu altri ùn ci sò micca transient - celebrated always on a certain day, è passendu, a data di celebrazione di quale varia ind'a data di a celebrazione di Pasqua. Sicura chì i realisti di a vita muderna ùn permettenu micca di seguità seguientemente tutti i vacanze Ortodoxi è esse realizatu riti appruvati. Ma, però, i dati più significati deve esse cunnisciutu. In i primi ghjorni di dicembre, chjamatu u 4 ghjornu, u Cummentu u Grande Unreinceptivu Ghjè celebre a Grande festa di a Presentazione à u Tempiu di a Vergine Madonna, a memoria di l'intruduzioni solenni di a Maria di triennale in u Tempiu di Ghjerusalemme, a so dedicazione à Diu è a preparazione per a futura Immaculata Conception è a nascita di Ghjesù Cristu. Da questu ghjornu in i chjese, a preparazione per u Natale accuminta. I tradizioni folklulini prescribinu à i ferii aperti. In i vechji ghjorni di l'Introduzzioni, più pricisamenti in a notte di u 4 dicembre à 5, e fiorite prima di u lettu dicianu sti paroli - "Sagru Introduzzione, guidate à induva campu". Hè cume chì sta notte hà sughjurnatu a casa di u so còdone futuru.

Frà l'annunziu Ortodoxu di u dicembre, deve esse nutatu a memoria di u santu Apostolu Andrew u Primu Chjamatu (u 13 dicembre). Questu santu hè cunsideratu u patronu di Russia. Petru, lu Gran fundatu l'Ordine di San Andrew u Primu Chjamatu, è da u 1998 l'Ordine di Santu Andriu u Primu Chjamatu hè u più altu gruppu di a Federazione Russa. Inoltre, a bannera di i marineri militari russi hè chjamatu Andreevsky. In u fondo biancu di sta bandera hè una croce in forma di X. Hè nantu à sta cruci chì l'Apostolu Andrew u Primu Chjamatu hè statu crucifissu. E, sicuru, ùn pudemu micca dì di u Festivale Ortodoxu più famosu di u ghjornu di San Nicolau a Piazzu.

A festa ortugno di San Nicola in dicembre

Santu di San Nicola hè celebrata u 19 di dicembre. I celebrazioni sò apucati à glurificà a memoria di l'archevistru Nicolau (mortu in micca datu exacte in 345), famosu per a so misericòrdia è a misericòrdia. Ancu in a so giuvanita Nikolai, essa un nativu di una famiglia ricca, aiutau u poviru, particularmente i zitelli - li dete ghjorni, purtonu medicini è e cose. Dunque, in i nostri ghjorni è ci hè una tradizione per dà i zitelli in Nikolen Day (un altru nome di i vacanze) rigali è necessariu nikolaychiki - picculu mele di gingerbread in forma di un mesi è stelle.