San Nicolau Ghjurnata

A festa di San Nicola hè tradiziunale celebrata u 19 dicembre. Inoltre, hè ancu u ghjornu di estiu di Nicola, chì hè u 22 di maiu.

San Nicola è i so meraviglie

I Cristiani Ortodoxi revere Nicolau a Caritàmentu com'è unu di i Santi più impurtanti dopu a Mamma di Diu.

U core di Nicolau, u Wizard, era sempri apartu à i persone. À e boni scritti di i santi sò lighjendi chì dicenu chì ellu hà aiutatu i poviri è i svantavole, è i zitelli segunu sottumessu u mondu è i manciari in i scarpi à darrisa di a porta. Nicolau a Maravilla hè u patronu di i carburanti è di i marinaghji.

Sicondu e so pricà, a curazione sorful, ancu risuscitazione da i morti, i timpesti diminuì in u mari, u ventu porta a nave in direzzione cusitu. A Chjesa si cunnisciutu parechji casi quandu l'indirizzu preghjudiziu à San Nicolau ancu dopu a so morte hà fattu un miraculu.

U ghjornu di San Nicolau a Piazzerà hè necessariu per piace i cose cù l'attinzioni è u regnu spirituali, per dà limòsine.

San Nicolau - Vacanze catolica

In Auropa, i vacanze di Natale accuminzanu u 6 dicembre, è u Natale si celebrà u 25. È hè u 6 di dicembre chì a Chiesa Catolica anu honoring a St Nicholas the Wonderworker, u patronu di i zitelli è di i viaghjatori.

Quandu u 10u seculu, in questa festa, San Nicolau ghjornu, i pupulaghji di l'escola parroca in a Cattedrale di Colonia vendu documenti. Dopu un pocu in ogni casa in Germania, anu cuminciatu à colpi di calzini è di scarpi, induve San Nicola pospose rigali per i zitelli ubbitanti. In ogni casu, in vigilia di e vacanze, tutti i capelli facia micca di essiri pienghjale, perch'ellu ùn ci hè mancatu senza rigali.

Sta tradizione s'hè difisu trà e cattolici in Europa. In onore di San Nicolau cattolici, hè stata cun un caratteru chjamatu Santa Claus , chì tradiziunale rigala è rializeghja i deserti più sicreti.