Cù que portà una fascia di basa?

Fuddie cù bascu (pencil classico, decoratu cù un tagliu di tela, cuminciatu nantu à a falda da a cintina), capaci di cambià l'imagine femminile fora di u ricunniscenza, venenu à a moda di trent'anni. Ma u tempu chì hà inghjuliatu, ùn hà cambiatu nunda. Salute di moda cun un bascu è questu a tendenza di a stagione. Grazie à sta parte di u vestitariu, pudete focu in a fragilità, l'eleganza è u romanticismu di l'imaghjini. A fascia cù un bascu pò esse metu in modu sicuru in l'uffiziu è in l'avvinimenti suciali. Tali mudelli sò principarmenti prisintati in monocromu, postu chì u bascu hè u decoru di a fetta. A durata di u mudellu pò esse qualchissia, ma i mini più rilevanti è midi.

E prime regule di selezzione

Allora, cù ciò chì pudete aduprà una skirt cù bascu? Regule un: scurdate nantu à e bè bagagliati è alluviani! A fugliore cù un bascu (è longu è curtu è mediu) cumpatibbilmente bè cù brusze incettati, t-shirts e capretti, corset, turtlenecks. Pruprietà di u panicu ideale pudete affordà i cimi agghici. Pudete creà un spaziu di cummerciale cumminciò una faldita cù una lingua è una cammisa, una brusa cù un colpu o un vestitu chjusu fitted.

S'ellu ci hè bisognu di vestisce a ghjente in vendita, andà cusì devu esse longu chì a Baska hà cercatu à menu 10 centimetri. Tali règuli sò dittati da a moda muderna . In quantu a scelta di i scarpi, rinete i mudelli senza tacchi, preferiscenu una hairpin elegant, sandali è boticelli.

Per risponde à a quistione, à quale a voglia di u vasu passa, hè impurtante cunnosce i funziunalità di a figura. Sicondu e reguli ghjinirali accettati, stu mudellu hè adattatu per i zitelli cun i muschi stretchi o voltu. In u primu casu, u Baska viaghja visualmente u voluminu, è in u sicondu - distrae l'attenzione da i malati per sè stessu. Ma i pruduttori prutuni: questu stile hè assai intitulé, perchè duvete sceglie currettamente a larga di a fasgone è u so culore, è a dimensione di u bascu, per ùn avè focu annantu à i matte di a figura.