Monstera - cura di casa

Un visitore da i boschi chjami è umidi, chì si traduce "strammi" o "sorprenente", u monteru hà assicuratu bè in l'internu di i nostri casi. Ma chì altru, perchè l'aspettu representativu di sta spluta bella verde faci un benessiri accittatu in un locu ordinariu, è in ogni uffiziu . Quantu a cura di a splutazioni cù u nome sonoru di u mostru, avemu parlatu oghje.

Monstera - i reguli basi di cura in casa

Per assicurà chì u mostru ùn sia cunfortu, à a cura di quessa, deve aderà à e regule seguenti:

  1. Pruvate réimmi debbuli. Per una attività normale duranti i periodi di creazione attiva (in primavera è estiu) u monasteru vole assai licenza. Dunque, à questu tempu, deve esse acquafitatu freti è abbundanza, utilizendu per questu scopu un acqua chì hè stata guardata da parechji ghjorni. Cù l'avventu di u vaghjimu, u numaru è u volumu di irrigazione hè ridduce. In u invernu, u monstru duverà esse riduce solu dopu chì u sughjettu in u pote hà assicuratu à una prufundità di 5 cm. À u listessu tempu, u regnu periculu cun l'acqua brutta da u spray, andarani à u monstru per l'inviu è l'estiu.
  2. Truvate un locu adattatu per l'illuminazione. Monstera tappò à e st'ambienti fastidiosi, chì reaghjenu pocu doloramente à qualsiasi muvimentu di u locu à u locu. Dunque, u locu perchè deve esse prununziatu anticipatu, cunziddi tutti i so "capricci". Semu devi esse ricordati chì a luz di u sole di diretta è a luminosione brillanti per i monstri sò assicurati inacceptable. A l'ombra, hè tranquillità è a megliu di iluminazione per ella hè stata diffusa di luz o di piume penumbra. Hè megliu di mette in a finestra uccidintali è orientale per chì, da ogni aliatru, ci hè spaziu spaziu per u so criscenti.
  3. Mantene a temperatura ottima. A più attivamente si sviluppa muntagni à a temperatura di +23 ... +25 gradi Celsius. In l'invernu, per assicurà un periodu di restu, a temperatura di l'ambienti deve esse ridutta à +16 ... + 19 gradi.
  4. Trasplante pericamenti. Mentre a grandura permette, i machen di ghjuvanotti sò traspurteri annantu. In u futuru, u sughjettu hè rinuvatu in a pignata in intervalli di una volta di trè à quattru anni. U traspurpenzente di i monsters antichi è grandi di sòlitu ùn sò micca praticati, preferenu cultivà sta pianta di novu da i corsi apical.

Riproduzione di muntagni

Comu tanti autri tippi di pianta interni, a ripruduzzione di muntagni sò generalmente pruduciati da scorchi apical. Ma per un cambiamentu, pudete pruvà altre manere di multiplicà u monstru, per esempiu, rimè o espurtazioni in l'aire. In u casu classicu, u prucessu di ripruduzzioni di i monstersi pare avelli: a pianta cutsce u tippu cù 3-4 foglie grande è impregnati in un cuntaininu d'acqua, appruvamentu per stabilità. Abbandunatu in questa condicioni finu à a fine di l'estiu, u mostru principessa attivamente per crecià: per allibbirà e razzii è ei foglie. Per accellerà u prucessu, un cuntenutu cù l'acqua deve esse lavatu (ogni 2-3 simane) pericamenti, l'acqua hè cambiatu è una solu dèbula di fertilizzanti hè aghjuntu. Quandu u cuntinuinu tutale hè chinu di e radichi, u mostru pò esse identificatu per un novu locu di residenza. Una pignata per u duminiu deve esse elettu da cum'è chì a so grandezza hè unipoore più grande chì u voluminu di u sistema radicali di l'appendage. A terra per u monstru hà bisognu di solitu è ​​nutritiu, per esempiu, una mischia di arena è turfata.

Diffusioni in i monsters creciente

Cù tutti i reguli di cura di u mostru, hà attivamente cultivatu è piacè à l'ochju cù bè beddi stampati. Qualchese violazione di e cundizzioni di a prima cosa anu a soffrenza a dicapitulazione. Per esempiu, u siccatu è a cattività attiva chì falce di e vacche tistimonieghja chì a bellezza verde ùn hà micca suffraria d'humitate o di lumera.