Alignà u suffittu

Alignà u tettu hè un travagliu chì ùn pò micca esse evitatu quandu si tratta di riparazioni. In ogni casu, qualchì cosa deve esse curretta in qualchì parte. È per ottene un bonu risurtatu avete a travaglià dura. L'allinjamenti di u tettu per a pittura pò esse realizatu in parechje manere, chì sò assai sfarenti in quantu di a quantità di u tempu spentdu, materiali è u risultatu finali. Accuminciamu cu lu livatu umitu di u suffittu, chì includenu i metudi di l'usu di u ghjuvatu è di a putty.

Amparendu u tettu cun guastru

  1. U primu chì hà bisognu à fà hè marca u suffittu in i zoni cù signalimenti speciale è un marcatu.
  2. Aghjunghjemu a superficie di u suffittu.
  3. Avà, cù u nivellu di laser è u quadru, pudemu stabilisce u puntu più bellu nantu à u suffittu.
  4. Dopu quì, focu annantu à u puntu più bassu, torce u vinu chì serà un indicatore di quale u livellu per esse stufatu.
  5. Pigliate u mortero u gesso prestu.
  6. Scumpressate i vaghjime è e balise è i guastru tutti i posti non trattati.
  7. Fracchemu è polu u tettu. Hè ciò chì deve esse in fine.

Amparendu u tettu cun putte

Questu hè un altru modu di l'allungamentu di l'imbusciata. A tecnulugia di livarizzioni u tettu cù a putita implica i seguenti passi:

  1. Prima hè bisognu di preparalli u limitu. Da ellu, sguassate l'antica capruzzione è neceva da u polu.
  2. U passu prossimu hè di trattà u tettu cun un cecciu in modu chì a putty hè mantinata bè. Per fà questu, avete bisognu di preparà un cume di ceppa, un rollo di pintura, è un rollu è un sbagliu. Primu debite cumincià da u cantu, sbuccia per tutte e articuli. Dopu chì tutti i posti in difficultà di ricerca sò trattati cù un sbagliu, un rollu hè utilizzatu per u primu di l'area rimanenti. U tettu hè cupartu cun una strata fina di primu, dopu chì si secca.
  3. Pudemu u primu caperu di putty. Per fà quì, mischjà a suluzione, permettenu di firmà è remover bien. I travagliu cumincià da cumincià cù articulati, movimenti horizontali cù l'aiutu di una spatula stretta. U rinfrescamentu surplus deve esse eliminata, da chì lasciarà seccu.
  4. Dopu fattu quessa, appricamu una siconda, finite di capa di putita è torna u letu u seccu asciugatu.
  5. Sussu, usendu carta finita finita, arrustemu u suffittu.
  6. Aduprà l'azzczulata. Per fà questu, scorri a polvara da u limitu, appricà u primu è re-shpaklyuyut, chì raramente hè necessariu di molisse. Hè ciò chì u tettu saldarà à a fine.

Amparendu u tettu cun u plasteru

Avemu passatu à u nivellu seccu di u teatru di concettu, à dì à l'usu di seccu. Stu metudu hè moltu più veloce è simplice di quelli chì anu prublemi, in più, hè utilizzatu per u soffitti cù grande diffarenzi (più di 5 cm). In ogni casu, hà un mudellu di sicuru, hè cunsigliu chì l'altitudine di a stanza hà da 10-12 cm. Certi experti dicenu chì hè pussibule applicà un attrezzamentu di u soffiu cù un cartafacture, senza chì un pappu d'altitudine serà più menu. In ogni casu, a maiò massima di specialists anu cunzidiratu stu tipu di travagliu pocu affidatu è ancu periculoso. Pensemu un mudellu standard, scheletule.

  1. Prima hè bisognu di fà un marcu nantu à u tettu per u quadru.
  2. In seguitu, munte el corpu di perfezzii di metallo cun vinu. I foglie sò aghjuntu cù foglie di carta.
  3. In seguente, agghicate e articuli trà i chjavi cù una reta di pintura.
  4. Eccu, in principiu, tuttu hè. Pudete ancu vende a finta di putty, ma ùn hè necessariu. Questu hè u listinu di u plafu.

Avemu cunsideratu modu di preparà u limitu per a pintura. Grazie à elle pudete piglià un tufonu perfetta, perfetta à a sera.