Cumu traspurtà liri in u caderu in un altru locu?

U lumi com'è assai giardinarii. Impriamente majestichi diprezzate i pezzi di casa, è a varietà enorme è a disponibilità di materiale di piantazione di variità hibriali faci a so cultivazioni un veru trattu.

Inoltre, i pruduttori senza principianti à u primu puderanu esse dumande - quantu bellu è quantu averete bisognu à trasplantà liri, in u vaghjimu o altri tempi di l'annu? Cù tutti sti dumanni avemu bisogna aiutà.

Pudete trasplantà liri in u castagnu?

A bisognu di scanzari i bianchi dependa a variità è a vostra vuluntà. Per esempiu, hè aggradèvule annantu à scàrilu i bianchi da gruppi di ioghji asiatichi è i fratelli d'Aiacciu. Puderanu assai pezzi, chì deve esse pianificatu, se vulete preservà a dicapitulazioni di a pianta madre.

Ma i liri di gruppi di i misgiali è OT-ibridi ùn sò micca necessari di scavà tutte l'annu. I picciotti sò furmatu nantu à elli, cusì u mutivu di u trasplante pò esse solu a vulintà di trasfurmà à un altru locu di creazione.

Ma volta à a quistione di u timing di trasplante. Allora, u pianu optimu per i bianchi hè u piriu da a fini di l'aostu à u primu settembre. Di sicuru, in parechji rispetti dependa da e cundizioni climatichi di a regione induva campanu e cresce i lysii, è ancu da a variità di a pianta.

In u cinturione mediu, u tempu per scoglià i lampadini hè dinò:

Tutte e bulbi pigliati da a tarra requirele solu pusatu à un novu postu di creazione. Ci hè stati guardatu per un corpu assai tempu, è solu solu s'ellu sò chjubiti nantu à u muscale-sphagnum è seguite in un locu friddu.

Quante hè necessariu di trasplantà liri à un altru locu?

Bulbe Dug si deve esse attentu per esse presenza di malatii. Lampi salutati ùn sò micca manichi è danni, anu un corpu uniformu. Tutti i lampi malati sò deve esse eliminati da manera chì ùn difundenu micca a malatia.

A risposta di a quistione di cumu per traspurtà liri in a caduta in altru locu, Ci si devi esse dichjaratu chì deve selezziunate u situ drittu per u trasplante cù tutte e rispunsabilità. Per lirizzu vo avete bisognu di un giardinu di l'aria assolellatu, cusì apertu per u lume. In l'ombra, si sentenu micca malati, chì anu influenza a bundanza di a so fiuritura.

Hè ancu impurtante hè a qualità di u locu: ùn deve esse pesante è lucali. Stagnant umidità pò guidà à a morte di i pianti.

Plantate i focu à una distanza di deci à quintu centimetri di l'altru. Ùn avete bisognu à fertilizà cun frittura fresca, chì questu hè spartu cù u sviluppu di u leccu grisgiu. Tutti i gruppi di i bianchi sò situati à una distanza di quaranta centimetri di l'altru.