Museo Internazionale

Hè difficiule in u nostru tempu per sottorvaluà l'impurtanza di i musei. Grazii à i parechji esibiti ùn pudemu micca solu studià a storia di u nostru è altri populi di u mondu, l'arti, ma vede ancu assai cose chjaramente. Ricercianu è prisirvà u patrimoniu storicu è artisticu, i musei facenu un grande travagliu scientificu è educativu è fugliale l'interessu di i ghjovani in l'astu di scienzi. Questa hè a raghjoni per noi di parlà à u Museu di u Museu. Hè cunsideratu cum'è una festa prufessiunale per tutti i travaglii di u museu.

Storia di u Museo Internazionale

A storia di u ghjornu internaziunali di i Musei in u 1977, quandu a 11a conferenza di u Cunsigliu Internaziunali di Musei (ICOM), hà fattu una decisione nantu à a celebrazione annata, chì si celebrà in u mondu u 18 di maghju .

Ogni annu, questu ghjornu hè diventatu cum'è più populari. Dopu à 30 anni, in u 2007, u Dia di u Museo Internaziunale fu cilibratu in 70 paesi di u mondu, quellu chì non solu sviluppatu assai in i capi statali, ma ancu micca a più famosa in questa zona: Singapore, Sri Lanka , Nigeria, Uzbekistan.

Eventi per u ghjornu internaziunali di i Musei

Annually this day ghjè accumpagnatu da assai avvene culturali cù temi diffirenti. Per esempiu, u tema di u 1997-1998 era "Strugge contra a Trasmissione Illegale di Cursitore Culturale", è u temàticu di u 2005 "U Museu hè un ponte entre cultures". In u 2010, u tema di u Ghjornu era a parolla - "Musei per a famiglia di l'armunia soziale", in 2011 - "Musei è Memoria".

In u 2012, quandu u Museo Internazionale Diurnu celebrà u 35 anniversariu, u tema di u Ghjornu era "Musei in un Changing World. Nove sfets, novi ispirazioni ", è in 2016 -" Musei è paisaghji culturali ".

In parechji paesi di u mondu oghje ghjornu, l'ingressu à i musei hè apertu, è tutti pò vedà cù i so ochji nantu à u patrimoniu storicu è culturale di u so paese.