Chì per vene da Sri Lanka?

À l'esurtazione di ciò chì vene da Sri Lanka, assai sùbitu anu persistante associu cù u tè. Ma l'isula di Cefalù di parechji anni attrae à i gonciminti cù prazendu bagnu , i palazzi chjuchi di l'hotel. I locali sò chjamati Lanka, sò assai simpaticu è amici à i clientni di l'isula. Eccu seranu offriti fascinante excursions à i ruvelli di i città antica, in quale avà avà solu un gran monacu assai vanu. Cercate romance? Per saturà cù impressioni vivu, avete bisognu di passà un incantevule sottu à i palme di coconut, à sente à u rotulu rilassante di l'acqua di mare.

In una memoria longa

Qualcuno chì era, a quistione di ciò chì hè megliu cumprà in Sri Lanka, avete, sicuru, risponde à tè! Ci hè una grande varietà quì. Tè addivatu in l'isula hè assai diffirenti da ciò chì avete da compra in vendita tutale di a vostra casa. U tè di Cepparone - questu hè quì u migliore chì vi pò vene di Sri Lanka. Hè quì hè abbastanza bursa, è l'assortiment di ancu a più chjesa di praticà a so facilità chjudarà per un cinturione, ogni buttone di tè di a vostra cità. In l'isula di Cefalù cumprà capuzioni di tè, ognunu trova una varietà à u gustu. Vale di ricurdà chì di u paese ùn pudete esse exportatu micca più di dui kilogrami di tè per persone.

Trà i ricordi chì pò esse purtatu da Sri Lanka, hè bisognu di nutà u batik. Questu hè u nome di a pintura lucale nantu à u tela. Batik - hè assai caru, ma a bagnu prima di u teatru valenu. Hè un souvenir hè una parte veru di u culore locale chì vi ricurdavanu di un viaghju à Sri Lanka per un pezzu.

In Sri Lanka, da chì si pò cumprà in i mercati lucali, hè bisognu di nutà pedi preziosi è semipreziosi. Eccu a extract amethysts, aquamarines, tourmaline, alexandrite, è saporfi, topazi è rubini. U centru di a minera isulana di i petri hè a cità di Ratnapura, quì hè pussibile cumprà ghjuvelleri per u prezzu più prezzu o per urdinà a fabricazione di ghjuvelli individuali.

Souvenirs incù culori

Cum'è un rigalu di culori di Sri Lanka, pudete furnisce una maskedda di legno fatta da mane. Sò custatti, circa $ 35 per una mascara chì ùn hè micca più cà una palma, ma, avendu fighjatu à a scelta di u legnu, diventa chjara per chì l'isulani dumandinu un prezzu. Molti di i masks propostus sò copia esatta di quelli chì sò in i rituali. Ogni annu avemu u so propiu propiu, cusì sse sicuru d'dumandà à u vinditori quale hè a mascara specificata per.