Ivanovo - attraversu turisticu

Nant'à i dui banni di u Uvod River in a parti cintrali di a Federazione Russa, 290 km di Mosca hè una cità chjuca, ma biddrita di Ivanovo, a capitale tessila di u paese, una di e cità di u Ring d'Oro . A storia di u stabilimentu, ricca in parechje avvenimenti chì anu fattu un rolu impurtante in a furmazione di u paese, hà più di un seculu, per chì hè naturali chì in a "cità di l'armi", com'è spissu chjamatu Ivanovo, ci hè quarchi cosa di vede è dunni interessante è utili. Cusì, parlaremu di i turisori principali di Ivanov.

Stage storica è architetturale di Ivanov

Un passaghju per mezu di stu centru culturale di Russia anu bisognu di cumincià cù una storia di monumenti di l'architettura. U 10 d'Agostu, pudete vede a tentazione Shchudrovskaya - l'edifiziu civile di Ivanov, edificatu di ladrone à u fini di u seculu XVII. Ricumandemu à fighjà prestu attentatu à qualchi sughjetti attraenti in Ivanovo - a Casa di Battello è a Ferraviaria. L'ultime, situatu à ul. Gromoboy, 13, hè statu erettu in 1933-1934 in una forma semi-circular anurita, ricorda d'una ferraghju. A casa-ship nantu à Lenin Avenue sorpresi cù a so solu bisogni. Fate i beddi posti di Ivanov, deve esse noteu è a spluta di Dyuringer - a custruzione di u XIX seculu prima, chì dopu à a ristrutturazione in u 1914 cumincià à s'assumiglia à un castellu medievale.

In Ivanovo Ci hè un numeru nicu di monumenti di l'architettura. Unu di i più famusi hè a Chiesa di l'Assomption. Era fattu di legnu in u seculu XVII, urigginariu nantu à a muntagna Pokrovskaya. Allora era traspurtata à u cimiteru di u Poghju. A ghjesgia di Kazan hè notevutata per esse ricustruita da un locu di produzione. Avà incorpresisce una cumminzione di classicismu primicu cù elementi decorattivi di l'stile russa. Ci ponu esse nutati chì a cità hà assai àutri igiani cristiani custruiuti in parechji seculi: u Monestru di Vvedensky, a Chiesa di l'Intercessione di a Vèrgine, a Capilla di Ghjuvanni u Warrior, a Chiesa di San Giovanni u Teologu, a Chiesa di Serafinu di Sarov è assai altri. In a prospect of Builders pudete vede l'unica mezquita in a cità, custruita in u 2003.

U Museu Ivanov

U museu più famosu di a cità hè u Chintz Museum, situatu in Baturina Street. In l'istituzione pudete acquistà cù a storia di a fabricazione di fabricu è l'stabilimentu di stu tipu d'industrie in Ivanovo. A strada, u bastimentu stessu di u museu hè una mansionu in l'Art Nouveau. Micca da u Museu di a Chintz hè u Museu di Industria è Art. U so bastimentu hè un mudellu di classicismu, induve i visitori sò invitati à vedere i cullezioni chì anu pertenecient à u fabricatore lucrativo Baturin: collezzione di armi, libri rari, oggetti metallichi, pedichi preziosi. Trà i posti interessanti, Ivanova hè distinatu è u museu d'arte. À a fine di u XIX seculu in u so edificio era una scola è scola veramente scoli, in i tempi Sovietsi - un institutu politècnicu, una scola. Avà hè una cullizzioni di 39 mila articuli arti.

Parchi, quadrate, giardini pubblichi in Ivanovo

Se dopu avè visitatu musei è monumenti architettoniali, avete un tempu liberu è energia, fassi un passaghju à longu u centru di Puschkin. Quì unu di i posti più interessanti in Ivanovo hè cuncentrazione: ponu vistate una fontiera luminosa è musicali, u Palazzu d'Artu, visitate u complexu d'intrattenimentu "Colosseu", crucià u Pianu di u Teatro o si sò in una di i cafeti. Pigliate un passaghju in l'aria fresca, divuzione à l'attraversu, vai in una barca è pudete è in una di e posti di a cità di Ivanovo: un parc unicu. Rivoluzione di u 1905, u parcu di Kharinka o u parcu. Stepanova. In a strada di u 10 d'Agostu, pocu tempu, Art Square hè statu stabilitu, induve si trova un monumentu à u famosu bard Arkady Severny. Inoltre à i corsi beni cumandati è i lettu di fiori sò scuperte è spiciale interessanti.