Ring de Oro di Russia - cità

Viaghjà à u Circu D'Oru di Russia, hè una grande opportunità per goditarà e bellezza di a natura nativa e scaccià in u munnu maravigliu di a storia. I città di Russia chì componinu u Ring d'Urra raleghjani una impressione prufundia à tutti chì ùn hè micca trottu vultendu à visità. Chiese è monasteri, cuminciendu a so storia da tempu immemorial, antichi assentimenti, monumenti di l'architettura, articuli populi, è solu a natura russa più belli, per via di tuttu questu quì vale u scopu di sparà un viaghju.

Lista di cità in u Ring d'Oro di Russia

Semu devi esse ricordati chì ùn ci hè micca listinu approvatu di e cità chì sò generalmente chjamati u Circundante d'Oro di Russia. U veru termini "Ring de Oro di Russia" hè natu in i 60 di u seculu XX è implica antichi assunsi situati in a parti cintrali di a Federazione Russa. Hè cunsideratu chì u picculu annu d'Ouriu di Russia cuntene ottu settituli:

U grande Circundante d'Oro di a Russia si sparghje assai volte, cumpresi autri cità (micca menu notevuli è antichi): Alexandrov, Dmitrov, Bogolyubovu, Moscu, Kideksha, Ples, Palekh, Myshkin, Uglich, Shuya, Gus-Khrustalny e altri.

Anellu d 'oru di Russia in car

U modu di più trasportu cumu cunvene per visità i principali città di u Ring de Oro di Russia serà un caru. Per visitarà tutte e cità di l'aricchinu chjusu cù piacè è senza pruruzzu indispittèvule, almenu 14 ghjorni sianu destinati per u viaghju. A percorsu di u viaghju in annu in u Circunsu D'oru di Russia cù a partenza da Mosca sò dinò:

  1. Sergiev Posad . Un viaghju da Mosca à u prima puntu di a via pigliarà à una ora è media. Hè quì chì u monestru più grande di u territoriu tutale di Russia hè stallatu - a Trinità-Sergius Lavra. Vale a pena visitaru u Tempiu Chernigov è a chjesa di a chjesa sottu, custruitu in u 1851. In vicinanza di Sergiev Posad assai interessanti: a Cascata di Gremyachy, a temperatura di l'acqua chì in ogni mumentu di l'annu mantene a circa 6 gradi cù più; u paese di Deulino, induve in 1618 una trèce hè statu cunclusa trà Russia è Pulonia; Deserti di u spiritu santu, cù l'edifici di a fini di u seculu XIX.
  2. Pereslavl-Zalessky . Va a u secunnu puntu di a strada serà di circa 75 km, ma deve esse nutatu chì a strada ùn pò micca piace à a caravane a so qualità. U locu nativu di u lighjendariu Alexander Nevsky, Pereslavl-Zalessky hè cusì rico in vista chì a so spezzione pò durà parechji ghjorni. Un mondu monasteri, catedrali, trè suluzione sante, una petrazza blu è un museu-estate "Botik Petra 1" - tuttu questu hè dispunibili per i turisti.
  3. Rostovu u Granni . U modu di Rostov hà 66 chilometri, per superà quale impediscenu rapidamente tutti i stessi strati malati. Per vede è vede in Rostov, hè quì nantu à quì: u Kremlin di Rostov induve a film di cultu «Ivan Vasilevich cambia un tradesiu» hè statu sappiutu; Sarskoe hillfort, induve Aliosha Popovich hà vivi in ​​u latuanu u XIII seculu; u paese di Godenovo, induve hè a Crosta Bizantina.
  4. Yaroslavl . Per andà à Yaroslavl, necessite vede 57 km. In Yaroslavl hè viste à visita: u museu "U mo Oye Favourite", u ferru di i zitelli; Vasilievskaya turri, custruitu in u 17u seculu; U Monasteru di a Trasfigurazione in u quali a sede di Minin è Pozharsky hè stata localizzata.
  5. Kostroma (foto 5). Per un Kostroma tranquillu è tranquillu, piglià 86 km. Quì pudete visità u Monastru Ipatievu in 1330, u Tenement di Neve, u museu di l'alceviglia è u patrimoniu à u cane nantu à u nasu per a bona furtuna.
  6. Ivanovo . A a cità di weavers è bride hè una strada di 106 km. L'attrazioni attuale visitanti ùn deve longa.
  7. Suzdal . Da Ivanovo, 7 punti di a strada separa 78 km. Soussdal hè famosa per a so architettura di legno, chì pudete diventerà in u museu di u listessu nome. Ci sò assai in a cità è temples edificatu da a legnu.
  8. Vladimir . Dopu avè travagliatu 35 km, u viaghjatore hà ad arrivatu à u puntu finali di a via. Se crede chì a nota, per entra in a cità seguita da a Porta d'Arionu, stabilita in u XII sèculu - questu feranu a bona furtuna. In a Cumpagnia di Assumption pò vede i lecite scritte da Andrei Rublev. Vale ancu vale u visitante di Natale, u monasteru, l'arcade shopping è a Cattedrale Quattoria.