Tangerine secca

Mandoline secca hè un trattatu diliziosu è sana chì vi pudete manghjate cum'è i frutti secchi o aghjunghje diverse platti. Puderete decorate tartini, gelatini o l'usu com'è un elementu decorativu. Cumpigliate cun voi cumu secarate e mandarine, è ciò chì pò esse furnitu da elli.

Tangerine secca

Ingredients:

Preparazione

Cusì, i mandarine cresciute in i circles, mette à un fragnu di furata è lasciò in u fornu. Secenu u fruttu per circa 1 ora in un forno caliatu à 140 gradi. Allora piglià e turnà e pezzi, è secondu per un'altra ora. Tangerine chjapperu in un cuntinuu, aghjunghjenu a tapa è a cullò in u closet.

Ricetta per chocolati cù mandarini sicchi

Ingredients:

Preparazione

U furmagliu di caccia hè sbucciu in un tamarzu. À un petit teurochke chuleta un chocolate chjaru è aghjunghje a mass in curd. Allora aghjunghjemu u zùccheru in moltu, aghjunghjenu a crema agria, i vilillina à u gustu, u zuccheru è fate tutte e cose. Avà, cù a mass in curd, formate una piccula pelletica cù i nostri mani, mette nantu à ogni pezzu di mandarin siccatu è rintra una bola. In un grossneru gruzzo, a tri Chìcchìa rimanenti, cunfittendu a caratteristiche caratteristiche è arricà i nostri bolli di curda in tappeti dolci. Dopu quì, rinfriscà i documenti per circa 30 minuti in u freezer, è poi serveu à a table.

Frutti cunchi canditi disposti

Ingredients:

Preparazione

Tangerini lavavanu, puliti, cut in a mezzo è spedinu coccu in anticipu cù l'amfia di zuccherinu. Avà pozzu tutti i piatti di frutti in a stufa è coccia di 10-15 minuti in un focu dèbbulu. Allora, sguassate i marmellate da u focu, lasciate entre 15 è 10 minuti è fate un coccu di novu 10-15 minuti.

Repetite sta prucedura un qualchì volta, è fate u filtru cun cura per un colatore, nantu à una panna neve. In un colander avemu avutu tangerini, è u sciroppu sarà pianu lentamente in un containeru. I frutti di mandarine sò stati disposti in una sola strata a un pezzu è seccu in u fornu à una temperatura di 40 gradi. Pezzate cù molti cù u zùccheru di zucchero, fate trimigliallu è sicondu per a segunda volta in u fornu. Dopu questu, trasfiritu i frutti cunfitti in canna, suoru è lasciate in un locu seccu è scuru.