Inconsciente è a cuscenza

A Cuscenza è l'inconsciente sò parte di a nostra psique . U prublema hè chì a cuscenza ùn pò cuntene u cuntrollu di l'inconsciute, chì hè a parte più impurtante di l'anima umana. Fighjemu quì in più dettu.

Consciousia è l'inconsciute per Freud

Sigmund Freud hè statu u primu scientistu per dì chì i prucessi discretusani sò funziona in l'anima umana. Sicondu l'ellu, ogni persona hà una dualitenza interna, chì ùn si capisce. In l'incunsciute ùn pò esse solu quellu chì era una volta in a cuscenza, per esempiu, un pensamentu fretu o sperimenti forti chì anu esse smegmatte. Ci hè questi pensioni chì sò in cuntrastu cù a nostra cuscenza. Sò micca adattati per a sucità, ùn anu micca avè a sorte propria, chì si trova, a situazione ùn hè risolviata. U fattu hè chì l'experiementi inconsciente cuntinueghjenu à a cuscenza. Un grande quantità di energia suprimida pò esse un impattu negativu in a psique. L'inconsciente inclusa una volta l'espurtazioni forti sperimenti, ma ùn pruvucanu tantu turmentu è pinsamenti chì privene micca a persona di a pazità di l'mente.

Da u nascita in u zitellu sviluppanu a natura. Chì hè beneficiale à a sucità hè bona. Chì ùn hè micca prufittuosa per elli hè male. Avemu una cuscenza infosa in noi, chì "puniscenu" per "atti" mali ", è quandu una persona palesa a" mala "in ellu stessu, prova à scopre tuttu, ancu da ellu, cù tuttu u so putere. Cusì, u cuntrastu incunsciute si prisenta in u sughjettu di cunflittu internu. Cù una criatura cume, stu cunflittu pò esse ridutta. Fortunatamente, a nostra sucetà principia a prutezzione ma prutezzione di i pruduttivi.

Conscienza è incunienta nantu à Jung

Carl Jung fu nu discipulu di Freud. Prima, hà avutu i partinariati di u so maestru, ma dopu un certu tempu, ci era un malinterpretu intornu ad elli. Jung hà cridutu chì l'incunificariu pò micca solu micca i pensati persunati, ma ancu quelli chì sò eredate da tutte l'umanità. Hà trottulatu assai cunferenzii di cumu chì e persone di cultures è e naziunalità parechje reacversi psichichi simili. Cusì, hà creatu una nova stima - l'inconsciente colectiva.

Malgradu u cambiamentu di u tempu è e culturi, i prublemi di e relazioni cù u mondu circundante anu u listessu. Senza l'inconsciente, a cuscenza ùn pudia esse micca. Ùn ne perceta u cuscenza, ma intenta aghjustà à equilibrio. Ci hè chì l'inconsciente cullettivu cuntene certi mudelli di cumpurtamentu in quale a ghjente inviste a so sperienza. Pettite davanti à i prublemi di persona chì deve esse risoltu per sopravivenza è evoluzione. Toccate cù a nostra persunità, l'inconsciente impedisce à u sviluppu mudernu, perchè in ogni unu di noi, a crescita di sviluppà un livellu più altu di vibrazziali di l'energii hè naturali inherente, per questu hè impurtante ùn solu esse, ma cumprate u prugramma di u sviluppu mentale.

Rita di a cuscenza è l'inconsciente

A psiculugia di a cuscenza è l'incuscenti hè assai diffirenti. Ma in generale, a psique, a cuscenza è l'inconsciute, furnisce l'adattabilità è l'adattazione di l'individuu à u mondu chì u circondu. U prublema hè chì e persone prupone per suppressione i pinsamenti chì sò spaventati cun elli, inveci di calà per eseguisce. Da quì cumincianu l'excitazione, l'ansia, u panicu, chì porta à i disordini mentali.

L'inconsciente ponu "rompe" a cuncienza estrema di una persona. Ùn importa micca i so prublemi personale, emozioni è scopi.

A noi di voi rispinghamento constantemente un pensamentu di mill'anni è parechji duminii. Ùn correghjite micca. Pruvate d'eseguisce e dumandesi di u vostru incunsciute, è vi aiutavà à fà scopii grandi per voi stessu.