Biografia di Natalie Portman

A biografia di Natalie Portman hè una storia felice d'una zitella chì hà oghje tuttu - famiglia, i zitelli, fama. Ma staia per l'ambizzjuosa Natalie solu graziunatu à u so travagliu, diligence è dedicazione.

Natalie Portman - attrice, director, scrittore, produtore

Natalie Portman nascìu u 9 di giugnu in u 1981 in Israele, induve i so parenti da Moldova movedu pocu prima di l'arrivata di a so figliola. Quandu a zitella era 3 anni, a famiglia volta in a ricerca di una vita megliu prima in i Stati Uniti in Washington, dopu in New York.

Era sulu 11 anni, quandu era stata nutata è invitata à publicità di publicità. Natalie hà passatu da successu, è resultendu in u rolu di Matilda in a movie "Leon". A zitella refuse u cuntrattu con Revlon, cuncintrau solu nantu à a professione attiva. Naturmente, dopu un debut in u "Leone", a carriera di a ghjovana attrice hà cuminciatu à sviluppà rapidamente:

Puderè un tali successu veru, l'oghje, Natali, di 34 anni, confessa ch'ellu ùn viaghja à dedicà a so vita à a professione attiva.

Vita pirsunali di Natalie Portman

3 anni fà Natalie Portman spusatu un ballatore-coreore Benjamin Milpieu. I ghjovani ghjente si ncuntrò à u tirannu di a film "Cigne Nuvellu". Benjamin Milpier era u maestru di l'attrice è u core di u core. U furmazione duie volte di 8 ore à ghjornu è ghjè elli chì si purtaru a coppula. Rumanu cuminciò assai prestu - per riceve un premiu "Oscar" in 2011, l'attrìlla vinni in una pusizione interessanti. In u 2012, Natalie Portman è Benjamin Milti anu spusatu ufficialmenti, a ceremonia hè stata dettuutu cumu tradiziuni di u Ghjudeu in Califurnia.

Leghje ancu

Natalie Portman hà sunnatutu di i zitelli, hè difficiule da dì, ma ella ùn piace micca a so anima in u so figliolu Aleph. A famiglia di Natalie Portman tocca à un rolu impurtante in a vita - hà trasfirutu cù u so maritu in Parighji quandu si divintò direttore in l'Opera di Parigi, hè ancu pronta per cutà u nùmeru di filmi à 2 d'annu per gastru più di tempu cù i so amate.