Guessing on a board of Wingyi

Per a prima volta, l'analogu di a carta Wingji era appressu in l'Anticu Eggittu in i tempii di u diu Set. Stu apparatu hà vistu questu: un anellu d'oru era cundottu nantu à una sorda larga sopra à una grande mesa rossa, nantu à a superficia di quali ieroghifichi è parechji simbuli magichi eranu chjappi.

U pratiche mudernu hè ghjuntu in 1889. Ancu s'ellu ùn era micca una publicità larga, i capi facianu solu dumande grande, cum'è tutti vulianu cumunicà cù e persone chì ùn eranu micca più di a vita.

Chì si parla Wingji sorcellerie?

U cartone ùn pò micca solu cumprà, ma dinò ancu indibitumente. Cumu ughjettu utilizanu carta, legnu, pietra, metallo. In u tribunale sò scritte tutti l'lettere di l'alfabetu, i numeri è 3 parole: "sì", "no", "farfalla". Comu punteru, puru, pudete aduprà parechji elementi. In l'opzioni di compra, per esempiu, ci hè una freccia speciale, è pudete usà un platinu, una labra, un ispilutu è altri elementi. Qualchese pò uttene à a carta di Wingji.

Utilizza un tabellu per a realizazione spiritualistic session . U spiritu stimatu ci ponu sapè a risposta à a quistione propria. A freccia sottu a influenza di e forze d'altri isulani accumincia a trascurdà è apre a littri specìpuli, da quale e parolle formanu.

Guessing on a board of Wingyi

Pigliate a tavula, mette nantu à a tavula è a prossima pianu di parechje candele. Hè impurtante chì duranti u rituali ùn anu micca interferiscenu, per micca di scumpete a cumunicazione. Avà accede dirittamenti à a fortuna di a Wyndzhi Witch Board. Toccu i propri di i dete di e mani à u puntu, cuncentuate è chjamanu u spiritu. Pò esse qualcunu, parenti fallechji, figuri storichi, etc. Per fà questu continuu, ripetite: "Stu spiritu, venite!". Quandu si senti a presenza di e forze stranieri è vede u muvimentu di u puntuali, pudete esse sicuru d'u spiritu di u vignetu. Prima di dumanda una pregunta, dumandate s'ellu hè pronto per cooperà cun voi. Quandu avete una risposta affirmativa, pudete principià a fermentazione. Pruvate prima di dumandà ciò chì pudete risponde o "sì" o "nè".