Divinazione da u sposu

Un gran numaru di donne utilizanu a so furtuna di scuperta infurmazioni nantu à a so secunna mità o potente elettore. Ci sò parechji modu di preputenzii, ma più impurtanti, trattà quelli serii è anu cumpletu di tutte e regule.

Divinazione da i carte nantu à u sposu

Questa divinazione hè vale d'utilizà s'ellu ci hè dubbitu per vede si valore a accettà una offerta da un amatori o megliu incù un passatu cusì rispunsevule. Pigliate un ponte di 36 carte, mischjà è intitulé cummincii si fate un sbagliu s'ellu avete l'offerta di a manu è u core. Dopu questu, piglià a carta è avè dicisu à l'interpretazione di a fortuna à u sposu, datu a cascaretta di u vestitu:

  1. Worms - ùn anu a paura, truvate una alchimia assicurata chì hà da pudè edificà una relazione felice.
  2. Bubny - ci sò parechje serii in caratteru , è hè necessariu di adattà l'omu.
  3. Trefy - posponà a casate è pruvà à cunnosce u vostru sceltu.
  4. Pics - carte dici chì un casu hè un sbagliu, perchè a rilazioni serà terribili
.

Fortune telling in nome di u sposu

Ci hè parechje tecniche per sapè di u nome di u vostru futuru fiance. L'opció più faciule: in a sera, avete bisognu à esse da dumandà u nome di u primu omu in scuntrà à a strada. Ci hè un modu di guessare cù l'aiutu di u libru, chì deve esse apertu in a pagina, è u so numeru currisponde à u numaru di nascita. A prima lettera hè u principiu di u nome di u futuru elettu. A paginu avanti devindicà à u mesi di nascita, è serà u principiu di u nome. A terza lettera in l'iniziali di u futuru sposu pò esse truvatu nantu à a pagina chì currisponde à u nùmmuru di u nascita di u babbu.

Divinazione "In u novu postu, sònniu di u sposu"

Ci hè un guessing simple chì permette di vedà u ​​vostru alcunctiu elegitu in un sognu. Pudete aduprà quandu avete l'oportunità di dorme in un novu postu. Per fà divinazione, avete bisognu à preparà un pente, cintura è saponu. Questi articuli si deve pusatu à a testa di u lettu, ma hè megliu di utilizà un pillow. Prima di dorme, ci vole à dì, sti paroli:

"I dorme in un novu locu, sònni u sposu".