Pesti di cirasi

Ciliegia hè unu di i culturi di l'ortu più freti in a zona climatica fugliale. I so frutti facemu cun su sapuri è u gustu aggrottu. Inoltre, a ciliegia hè assai utili à u corpu umanu. A maiò parte di l'arbureti cirtezza sò senza pretensiuni: sò ben tolerati da l'inguerni friddi, chì ùn deve micca di esse energie. Ma e fruttu di i frutti si patevi di e parolle, cum'è un regule di e quali i piaghji fa debili, in l'invernu si congelate, è in fine, u crescente diminuite.

U primu stadiu di a lotta cù i scatuli di u ciliu hè di scurdà, per signu passatu, ciò chì l'arbre hè affettatu, è per determinar cumu si tratta di sti pesti di cirasi.

Aphid Cherry

Colonnii di pulunti , si stabiliscenu nantu à e cime di filum è a partenza di foglie, succione u zucche di pianti, chì, secondu chì u rimane sò deformati, è e foglie seques. A situazione hè complicata da u fattu chì l'occhi alliati volenu à e malandemu in l'estiu, è in u vaghjimu, quand'elli tornanu à l'arbre, u dettu.

Cirasa chì arraggi

In a primavera, l'erbaccia verde-verde di cecchi cherries settle in i riti, chì secani da questu. L'arbureti in apparizione ci sò danucati da a frette. Spoiling the leaves with cobwebs, e erucelli devour. Cù l'apparenza di capelli, i stamens sò gnawed out, per chì l'ovari ùn si forma, è, per quessa, ùn ci hè micca fruttu. In u principiu di l'erugpiaghja è pupate, è i farfantarini chjappi, in chì i pupi sò trasformate, omi di ova vicinu à i rinu.

Curnutu chjaru

Un pettinatrice di vitale di brunzu di brunzu apparu da u tarritoriu, induve hè hibernazione, durante u fioru di l'arburi. Cum'è i pulatori pezzi, mancia rinosuli, fiori è ovari. Ma, in più, sti pesti, dannanu u fruttu di a cirasa, - daveru à a carne di bundle immature, i larvuti manghjonu fora di i fichi d'i osse, facenu i frutti dannati per fallu.

Cherry mucus sawfly

L'ughjettu adultu atturza u ochju in folla à u lugliu Larbi apparenti, reminiscenti di l'aspettu di leeches chicchi, gnaw fendu à i vini. I casci falliu prematuremente.

A prutezzione di cinghje da e parolle aggradisce un accontu sistimàticu, perchè anu struitu una forma di parasites, ùn averebbe micca affettatu u so altri formi. In più di sustanzi chimichi, per u scopu di distruzzioni di e insetti, hè necessariu di annunzià scapularizzazione prufonda di a terra sutta arbore fruttu.

Quandu si tratta una cirasa da e parolle?

U primu travagliu annantu à a distruzioni di l'insecto avaristi principiu d'iniziu di aprili, prima di u principiu di u flussu di sap, cusì vi distrughjarà tutti i pesti invichendu. I prudutti biològichi muderni per protetti l'arburi d'insectes migratori pò esse usatu circa un ghjornu in tuttu l'estiu. U trattamentu di a terra è di l'arbureti da u fungus hè ancu pruduciutu prima di l'apparizione di i riti.

Si manca un cirasa da e parolle?

L'industrione muderna pruduttu per u trattamentu di e cipolle da e pesti, assai efficace è pochi tòxicule à l'umani di drogu: Fitoverm, Iskra-Bio, Garden Sante, Agravertin. Inoltre, per incrementà a resistenza di l'arbureti à i malatii, pudete utilizà solu suluzioni di Ecoberine o Circunu. Per esse effittivu è innesu di esposizione, hè bisognu di observà i rapporti di diluzzioni è precautions specifichi in l'urdinamentu attaccati à e sustanzi.

I ghjardinaghjate sapè ricumandenu chì u trasfurmazioni di i zucchetti chjappi in primavera da e parche cun una suluzione di sulfu di 1%, fretanu i posti da rotolate cù foglie freschi di u sorrel è cose i feriti cù u salsiccia di u giardinu. Per cumbattimentu di malati fungali, hè cunsigliu di trattà l'arbureti è di a terra cù u 3% vitriol o solu 3% di u liquid Bordeaux (300 g per bucket d'acqua).

Cù un accordu rispunsevule à u cuntenutu di u giardinu, vi ricevi, in certu dubbitu, una regina abbastanza di bachi meravigliosa, chì sò savurosi micca solu freschi, ma ancu un pruduttu eccezziunale per preparalli d'invierno: jam, compotas, gelatina.