Barbaris Tunberga "Aurea"

Se vulete plantà una pianta brillanti è insolitica in u to giardinu, vi cunsiglià per voi prestu attenzione à u prucessu . In più di a so presentazione espectaculare, questu arbulu hè ancu notu per a so pretensione, è una gran varietà di varianti di barberry scambià a possibbiltà di aduprà in u paisaghju di designu quasi indefinitamente. Avemu avemu da annunzià di Barbarisa "Aurea", scrittu per a prima volta da u scientist sueco Karl Tunberg.

Barbaris Tunberga "Aurea" - description

L'altezza di u barberry di Tunberga "Aurea" hè di media di 0.8 metri, è a cima di a so corona hè 1 metru. A corona barberry "Aurea" hè distinata da una forma rotonda pura. Tire giovani è si abbanduneghja di sta barberry sò u culore di limonu-giallo. Cû avventu di u vaghjimu, u culori di u cullemu cambiò à u luguru-giallu. In u maghju, u barberry di Tunberga "Aurea" hè coperta cù i picculi (à circa 1 cm) di i fiori cullati in fasci. I fiori anu un culore di dui culori - rossu fora è u amaru internu. A fini di sittembri, pudete cumencia di cullà frutti brillanti brillanti russi.

Barbaris Tunberga "Aurea" - pianta è cura

U postu sottu u sbarcu di u Tunberga barberry "Aurea" hè megliu sceltu in a penumbra. U fattu hè chì stu tipu di barbaru hè propensu à cremà. À a fertilità di u tarrenu, u barberry di Tunberga "Aurea" ùn hè micca imparu, ma sarà megliu nantu à i paisani di u lume chì passanu l'aria è l'acqua. L'unicu ciò chì sta pianta hè teme hè in legumbramentu, perchè deve esse postu in locu chì ùn sò micca propensi di stagnazioni di l'acqua. Per salvà l'arburu da a glaciali, vale aurelianza in un situ protettore da venti piercing.

I piantini pruduciuti di babbone pò esse in prima primavera o u vaghjimu, dopu à a cascata di a cascata. Per pruduce u primu tempore, quandu a nuvola falls from the ground. Per l'arbureti à l'età di trè, avete bisognu à preparà un fossu cù una prufundità di 0,5 metri è una larghezza di 40 cm. Un sustratu chì cuntene l'humus, u turf è a rina in una proporzione di 1: 2: 1 hè spedutu à u fondu di a fossa.

Per annunzià u barberry principiu in a primavera, per u secondu annu dopu a pianta, ripitendu questu prucessu ogni dui anni. Urea hè megliu per questu scopu.

Pi manerbari l'acqua hè necessariu pocu pocu, solu in i periodi più duranti, utilizendu per questu scopu un acqua calenta. È chì l'allevu hà ricivutu una cantina suficiente di l'ossigenu è di i nutriutti, u sughjettu in luntanu duverà perghjuntà annantu.