Pekingese - description of the breed

Pekingese hè una razza di cani, raghjunata 2000 anni fa in Cina. Eranu pussidiani solu da rapprisintanti di u sangue imperiale. In Europa, sta razza hè stata troppa in trofei in a seconda mità di u XIX sèculu. U so numeru era 5 cani, chì marcò l'iniziu di sta razza in Europa. Dopu una storia noble di un tipu, i cani sò diffirendu in un caratteru veramente riali è u cumportamentu.

Pekingese - standard razza

Sta razza di i ghjacarii diffirenti in tarri comparativamenti picca. Pesu medianu à 3,2-5 kg, ma ci sò ancu grandi pezzi artighjanu 8-10 kg. Parrannu di a descrizzione di a razza Pekingese, a so funzione hè in grossa è cunvechita di l'ochji culori. U capu di u Pekingese hè enormu, hà un frontu largu è pianu. Muzzle - massa grande, grande, ci hè un cummerciu transversu nantu à u ponte di u nasu. Torsu - forte, paffi - grande, piane, ovale in forma. Pekingese hè una bona stiva. U culore pò esse diverse: negra, bianca, russa, sabbia, grisa, dorata. A maiò parte di u culore di Pekingese cungiunatu è u caprettu hè una maschera nera.

Carattere di Pekingese

Pekingese ùn si scurdanu di u so urdinatore urientale, esigenti l'amore è l'invistitu sempre da u populu sceltu. Quessi cani ùn sò micca amici à altri cani è straneri. Assicurati in elli è avventu, ghjucatu è affettuosu cù i so amatori maestri. Seranu stunate à i straneri in a casa. À una opportunità cumuni, a Pekingese sempre mostra chì hè u maestru di a casa. Per i zitelli, Pekingese sò bonu, ma si sò sempre in pusessu. Se fannu pocu poca attenzioni è intruduce parechje pruibbizzioni, ponu manifesta carattere è fate per un signu di protesta. Per quessa, serà necessariu esercitarze massimu in l'educazione di questa mascota.

Cum'è tutti i razziali, Pekingese sò i so prufunenti. U situ pusitivu di sta razza hè chì questi animali sò sempre fideli è leiani assai fideli di a famiglia sana, anu un spettaculu espectaculare, sò assai attaccati à i maestri. In quantu à u partitu negativu, hè un carattru viulente. E la lana di Pekingese hè sempre una cura permanente, per 10-15 minuti ogni ghjornu deve esse dati à pittendu. Inoltre, Pekingese sò spessu propensi à i malatie oculare è a pardala per u calore severu.

Pekineses demandanu di cura di elli. Quandu i cresce i sti ghjacari, avete a essiri persistente, perchè Pekingese si distingueru da una mente alta, ponu stabilisce e so règuli più rapidamente di voi.