New Zealand delphiniums

U genus di delphiniums hè abbastanza numerosa, ci sò più di 400 spezie di sti pezzi herbasse. D'interesse particulari à i Floristeri sò starneddi , chì includenu New Zealand delphiniums. L'inflorescenza di fiore grande anu una forma piramidale allargata. Quite grandi (circa 7 cm di diametru) i fiori sò fiori bianchi, blu, blu, rosa è lilli. Una caracterizazione di i hibridis di i delphiniums di Nova Zelanda hè l'altitudine quasi di dui metri da a pianta è l'arrischiazione di fiori nantu à u peduncle.


Cultivazione di i delphiniums di Nova Zelanda

Curiosamente, una fiore luxurosa hè un o menu unpretentiu: tollerà a ghjustu staggiunata bè, ùn deve micca bisognu sistemàticu è refuggiu durante u periodu friddu. Per a ripruzione dividendu l'arbulu, u dugnu di novu di u delphiniu hè struitu è ​​sprinkled in a primavera, perchè chì in ogni di elli ci sò almenu dui rami sani. I parcorsi sò immeddinamenti posti in un locu perpetu. Ma u mètudu cchiù famosu di pruducià una cultura di fiori hè cultivatu di u Novu Delphiniu è da i zitelli.

A simminzioni di u delphiniu novu di a Nova Zelanda sò generalmente realizata in a caduta, immediatamente dopu a cugliera, in a primavera - menu spessu, perchè a girmutazioni di u mumentu di a materia cumminciò cù u tempu. Per priservà più priservatu i graneddi à a prima marzu, sò cunsigliati di accuncià in a frigorifia à una temperatura di + 3 ... + 7 gradi, ma hè micca cunsigliatu di impregnà e sementi di delphiniums. A capacità per u sante hè impiimentu di terra ligera, regnata da una solu dèbuli di permanganate di potasio o una basa di malatie fungi. I Seeds sò stati disposti nantu à a superficia, appressu un pezzu in u pianu è sopra cun una strata fina di terra miscendu cù a sabbia (menu di 1 cm). Per uni di simane, i cuntenituri chjubiti cun una film sò colpi in un locu frescu cù una temperatura di l'aire di +3 a +5 gradi. Dopu dui simani, a film hè scurazione, è i cuntenenu cù e piantini sò stati dispunibili in un locu calore moderatu. Sì a luminu ùn hè micca abbastanza, hè necessariu di chjarve i pianti caghjuli. In i primi ghjorni, vignaghjoli di vignaghjoli sperimentati per vanda ricumandenu cunchjenu i cuntenienti cù cellufani per mantene l'umidità. L'acqua di i fiori cun cura, pudete aduprà una siringa medica per a regola. Hè ricurdatu à fertilizà a pianta quandu a quinc'anna cun "Epin" o "Zircon".

I Delphiniums di Nova Zitella peck da e semi di 10 à 14 giorni. I mudiculate criscenu prestu in u primu. Un mese è mezzo dopu, quandu 2 o 3 fugliali verdi crescenu, e piante sò stallati nantu à i valdi di l'ottaglie, è à a fini di maghju è di prima ghjugnu si sò stati posti in terra aperta in un locu illuminatu da u sole, induve l'stagnazioni acqua hè impussibile.

Cundite per i Delfinuini di New Zealand

In u primu mesi, i pianti ghjovani anu sdegatu da u sole. Delphiniums necessite à riabilimentu puntuale, ùn serà micca sferivolu à fertilizà a pianta 2 volte per l'estiu cù una suluzione di fertilizante nitrogen-phosphorus-potassium. Young Delphiniums di u ghjovanu novu spessu sottu babbu. A lotta cù i parassiti si deve esse realizatu cù metaldegite, scatterantu nantu à a terra nantu à i fiori. Dapoi Delphiniums crescenu in u stessu locu durante parechji anni, hè necessariu di eliminà annantu i pianti persu da a trama è alimenta a cultura cù u compostu rotativu è fertilizzanti cum'è "Kemira". In u primu invernu, i delphiniums anu da esse coperto cù u lapdanu, o una strata di terra, coperta cù una filmata di sopra. In i tarreni inverni sussegwenti ùn si pò esse organizzati. In un locu, i fiori creanu à 10 anni.

Attenzione! Particulare di u Delphinium di New Zealand sò venti e, per quessa, quandu interaccianu cù a pianta, hè necessariu d'observe e precautions necessarii: ùn tocchi in manu e l'occhi, lavu in manu à seguitu à u travagliu in u giardinu di fiore.