Culumbia - tradizioni è abitudini

I tradizioni naziunali è i costi di Culumbia hanu furmatu i discendenti di e tribù spagnoli è africani chì viranu in u paese è si cunsiderenu cum'è l'abitanti indigeni. Grazie a fusion di un gran numaru di i culturi, a Culumbia hà hà costumi interessanti chì facenu a vita di a pupulazione più culurita. I turisti, mentre visitanu u paese, sò felici di scuzzulate in questa atmosfera.

I tradizioni naziunali è i costi di Culumbia hanu furmatu i discendenti di e tribù spagnoli è africani chì viranu in u paese è si cunsiderenu cum'è l'abitanti indigeni. Grazie a fusion di un gran numaru di i culturi, a Culumbia hà hà costumi interessanti chì facenu a vita di a pupulazione più culurita. I turisti, mentre visitanu u paese, sò felici di scuzzulate in questa atmosfera.

Tradizzioni di ogni ghjornu

In termini di mantene e tradizione è i costi, Colombie hè un paese stupidu. A persone assicuratevi trapassorii ciò chì i so antenati li daveru, trasfiriu sti fundamenti per ogni sfera di a so vita. I turisti chì sò in Culumbia, pari chì anu visitatu una grande famiglia. Eccu una lista di i costi chì ponu esse truvati in ogni regione di Colombia:

  1. Ospitalità. Per i culumbiani, ùn hè micca solu un tracatu di caratteru, ma una tradizione. In cafe è ristorante hè stata salutata da u pruprietariu di u stabilimentu, è in l'alberghiera, u persunale hà prova di invistì un locu cusì comodu.
  2. Benedisci à parting. I colombiani sò persone assai religiosi, ancu i figlioli è i zitelli visitate a chjesa. Per quessa, spedinu di adiu per ognunu. Anchi vultèndusi versu u colombianu per aiutu, ùn vi maravigghiate chì à a fine di a cunversazione dichjarà "Bendizzi!", Chì significa "Benedimi". Hè desirabili per risponde à u listessu.
  3. Caffè e cacao. Per parechji, Colombia hè assuciatu solu cù u caffè, ma questu hè un estereotipu. Per decennii, u paese hà statu unu di i principali espurtazioni di cacao. U culumbiani ùn rapprisentanu micca i so ghjornu senza un bevande fragu è cumincianu cù tutte ogni matina, è ancu in un cafe per affirmà l'ospitalità, i visitori sò spessu offerte un tavolo di cacao.
  4. Appeal à u "you". U culleghjunghje raramente a prisentate cuncettante per l'altri, u so modu di cumunicazione pò smarendu i straneri. In ogni casu, ci hè qualcosa chì distingui significativamente di l'altri pòpuli: i colombiani sempre cunsultate unu à l'altru cum'è "voi", ancu parenti è pari cercati. Questu avissi da esse cunsideratu quandu hà trattu da a populazione lucali.
  5. Associazioni familiale. Culumbiani si cunsideranu cum'è una grande famiglia, è questu hè immedtamente apparente da u so discorsu. Appeal à l'altri parte cumede cù i paroli "a mo figliola", "mamma", "babbu", etc. Questa hè applicata ancu à stranieri. Se dumandate aiutu di un residente lucali, ùn vi maravigghiate si ellu vi dumanda "Mamita!". Per i colombiani, a più impurtante in a vita hè famiglia, è ùn hè micca solu parolle. Tuttu u so tempu liberu passanu in casa cù i so parenti. U ghjornu oghje per elli hè di vultà à i parenti per pranzu o invite per elli. In average, e famìglie hanu 3-5 zitelli, è sò sempre assai amici.

Tradizioni insegnanti

I colombiani sò una nazione assai culurita chì hè stata furmata per qualchì tempu. Chì ci sò indi, espagnoli e africani. Intreccià e di culturi è hà datu a tradiziunali è tradiziunali interessanti di a Culumbia. Parechje cun elli si sorgienu i turisti, per esempiu:

  1. Bogota hè chjamata "Nevera". Lu seculu persistenti è u calore spaspighjà i colombiani. I pensanu chì +15 ° C hè digià friquatu. Hè questa temperatura chì hè cumuni per a capitale di Culumbia, chì si trova in e muntagne. Per via di questu, era alcuna alcuni "Nevera", chì si traduce cum'è "Frigoristica". Oghje questu nomu hè adupratu nantu à una basa equitazione cù l'ufficiale.
  2. Yellow T-shirts. Se truvate in Culumbia u ghjornu chì u so squadra di football ghjucanu, vi sorprendenu chì tutti - da i zitelli à l'anzianu - ponu camicli cilesti. Ancu parechji patroni stituzinu i so cumpagni chì sustene l'equipaghju.
  3. Dammi ghjovani. Nantu à e carrughji di Culumbia, spessu pò vede noi ghjovani cù i zitelli. Eccu i so omi, micca i soru, quantu parechji pensanu. In Colombia, ci hè una tradizione di dà nascita à i zitelli sottu à 18 anni, almenu prima.