Arbuli di branu candente in u vaghjimu

A salvezza di i frutti in u vaghjimu sarà una parte integrante di l'assistenza prima di l'iniziu di u friddu di l'inguernu. Fighjulà per questu hè cusì necessariu è cumu per cumu cunducta.

Perchè chì aghju bisognu à un calore in u vaghjimu?

Ci hè parechje motivi per aduprà sta operazione prima di l'inguernu:

  1. Eliminazione di fungi patogeni u batterji.
  2. A prutezzione di u troncu da e bassa temperature è u fretu.
  3. A prutezzione di i rai di u sole di l'inguernu.

Frutta in u vaghjimu

Stu trattamentu prevenile hè recettatu per esse realizatu nantu à u ghjornu sicuru è sicondu, almenu duie simani prima di l'iniziu di i ghjàlli. Quandu a temperatura sopra sottu à cero è a precipitazioni calante pò esse un fattore attenuante è, dunque, micca indelicabile.

A megghiu valenza di l'arburi in u vaghjimu

Prima di prucessu, u troncu di l'arburu hè limpiatu di lichens, musgosi o scorza exfoliate. Se ci sò ferite o taglioli nantu à l'arbre, sò sbagliati è trattati cù una suluzione di sulfate di cobre 3%. Dopu quissi prucessi, pudete piglià a più impurtante. A cumpusizioni di a calza di frutti in u vaghjimu hè una mistura di 2 kg di calcina, 1 kg di arcilla è 250 g di sulfatu di cobre. Tutti l'ingredienti sò imbulighjatu bè cù l'acqua finu à chì a crema agria hè grossa è utilizzata per u propiu prugettu. Hè piacevule per utilizà prudutti pronti cù a pintura acrilica.

Oghje è densamente cun un cessione largu chjude u zucchero di l'arbre fruttu da a cima di u fondu à a so superficie di u pianu vicinu à a bar. I ghjurnoghlijuliani cunzignati recomendaranu di captivà è sferisce i versi sceletali almenu un terzu di a lunghizza.

Hè cresce chì i zitelli ùn anu micca bisognu à blancallu, perchè ùn sò micca stati capaci di assicurà e raghji di u sole di l'inguernu per u spaziu petite. Tuttavia, per a prutezzione di e incendie è a fretta, recomandammu usu di calzo fascia (2 kg), cunfundita per una consistenza di crema agria cù l'acqua, argilla (1,5 kg) è di frasa (1 kg) per a ciumi d'arbuli in u vaghjimu.