Peas - pianta è cura

Nanzu à pezzi nantu à a trama di terri, ùn hà mai perda a so rilevanza, perchè chì ùn piace di manghjà pezzi delici ... Eppuru sta cultura hè moltu frastata, senza esità di a cumpusizioni di u locu è hè capacitu, crescente, per arricchisce a terra cun u nitrogenu, chì faci un chjosu un preescessore assolutu per ogni nutizie vegetale. In questu materiale, daremu quarchi ricunniscenza utili per u siveramentu, u crescente è cura di i chini, chì aiutanu à fà sta occupazioni difficiuli più simplici.

Preparazione di prezzi

Preparate a preparazione per u sembcu di e più cumuli à a fini di marzu - prima d'aprili. U primu cosa di fà hè di sceglie un locu chjucu chjucu. Sì sta cultura si sviluppa in l'ombra, anu influenzatu significativamenti u gustu di chini. Ancu avè aduprà ancu questu chì questa pianta stessu si senterà grande nantu à qualsiasi tipu di terra, appena eccessivamente àcida. Se u tarrenu in a vostra zona hè cum'è st'omu - questu hè ancu fixate, solu per u sviluppu normale, serà necessariu d'introducir un calzu in questu (acquistà).

U schedariu curretta di chisuri in u tempu hè ancu assai impurtante, questu hè fatta in un periodu chì quandu sempre hè moltu umore in u locu. Per sapienti a pusterità di e zicchini, sferenze a temperatura sola unu o duie gradi più di cero. I filamenti giovani sò capaci di sustene minus temperatures (finu à -5 gradi). Allora, u tempu hè adattatu, si sò cumprati semente, u lettu hè selezziunatu è preparatu, pò esse prupositu? Pudete, ma prima hà bisognu à sapè cumu impastallu chisci di raposo prima di cultivà, questu hè esattamente ciò chì serà discuttu in a sesta.

Appressu propiu

Comu cumincià à vede ciò chì tocca à a salsa di picanti prima di cultivà? Prima, in questu prucessu, i panii substandard serà riittatu. Siconda, doppu a famiglia, i spruce pareveni più veloci, perchè infatti saranu chianciti ch'hè spulatu. Stu tipu di preparazione di i prugnoli per u piantaggiu hè appruvatu solu se u tarrenu hè ancu mutu da a primavera, è sì u giardiniere "missi" u tempu di piante, hè megliu di ricusà di mancià. In ogni casu, se u tempu per a simminile hè aduprata da u tempu rrakurtatu, stu prughjettu vi uttene solu.

Piglia e so sardii in un pianu chjucu cù un pezzu di tissuti. U dimenisuni di u materialu humitatu debite duverà duie volte u liceu, da quì hè pussibule copre a pezza da quì sopra. Hè tìpica, per aiutu à i pruggi à inchinu è pruclesiuli, 10-12 ore hè abbastanza, dopu à questu, i piu sò pronti per u sante. Quelli di graneddi chì ùn sò micca procubuli, si lasciemu da altre 4-5 ore, è s'ellu ùn si micca ghjudiziu, hè megliu a ghjucalli fora, per ùn avè messu cun vain.

Piegà guivucci tutti i 5-6 centimetri, facennu per a distanza trà i camere micca menu di 20 centimetri. Se e manni sò fugliati à una prufundità di menu di 4-5 centimitri, ci hè una probabilità alta chì a vendita serà cogliu prima di l'acelli. Per pudè guderu di i pezzi giovani più longu, sperienziatu agricultori recomendarenu micca di cultivà tutti i letti in u stessu tempu, hè megliu per pause entre di piantazione di ogni pianta nova in 7-10 jorna. Se sente stu cunsigliu, pudete tastate pezzi virdi per parechji sittimimi longu. Sta pianificazione hè cunsigliata per alimenta micca solu cù fertilizzanti di nitrogenu, è solu prima di l'urariu avà principiatu, più tardu ùn faciule micca sensu. In u nisun locu ùn sia permessa u sughjettu sarà siccatu, i chini è u bagnu puderà torna rapidamente giallo, perchè duvete l'acqua di i piu ùn menu menu una settimana à settimana, se hè tempore seculu finu.

Esperemu chì u materiale di leghjità serà utili per u lettore, è aiuta per cullettite per l'usanza futura di i prugne verdi.