Sposcione e manni d'aziende (bulbochki)

U cultivo di l' agliu ùn presenta micca i prublemi per un giardinianu sapè. Ma, dopu à qualchì annu, excèntuli corsi maiò crescenu chjappi è sò affettati di parechje malatie. Plantendu u matene degenevule, è dunque esige un novu.

Per ripigghiari i pianti forti è sani, l'agliu hè sbuchjatu di sere è bellu. In fattu, l'agliu, chì avemu l'usu di manghjà, ùn sò micca semi, anche si fiascanu. In l'inflorescenza sò struiuti l'anziani "bulbochi" - a parte vegetativu di a pianta, destinata à a riprutazione.

Preparazione di lignu d'aziende per u duminiu

Per fà crescia una nova pianta cù boni qualità parenti, u travagliu di selezzione cumincià à principià assai prima di cultivà. Induzzione, a pianta d'olii di l'inguernu cù l'agliu, hè necessariu di cumprà i marcati induve hè stata pianificata u più prudente di piantazione.

Dopu a splutazioni è a furmazione di u mutuu di piantazioni, esistenu cusì escimenu cumu pulitamente cù una freccia fiorente. Pudete fà quandu u cunchju, destinatu à cultivà, sburdà l'intarsa, ma micca cumpletu, perchè ùn sò micca persu durati è ùn sò micca persu durante u storicu.

Dopu à quessa, i pianti sò impauriti è cundite in un locu furià, sguardi. Cusì, u correctu seccu è adupratu, è da u tempu di cultivà tutti i nutrizi necessari sò in u focu.

Quandu si fà mince

U sembra di l'allevu di i graneddi (bulbochek) hè stallatu per l'inviu, è cusì a sera dopu si puderà plantà u so propiu materiale di santezza di staghjunazione; à l'estiu ottene ghjunghje è sana di l'alli.

U tempu chì a pusterità di l'agliu sarà plantatu serà predeterminà a so sopravivenza è a resistenza à i malatie. E cumpagnie di i bande d'arghjentu sò parechje settimani prima di a fretu, quandu a temperatura di l'aria hè digià vicinu à a marca zero. In questu casu, u travagliu di piantazioni duverà u tempu di raghjuntà davanti à a ghjernate è micca micca in lignu in l'invernu.

E se pensate lampene prima di u calendariu di a zireta, ùn sò micca solu raghjoni da u caldu, ma dinò crescenu assai. I primi ghiaccio forti si muttivanu i ghjovani, è tuttu u travagliu serà in vain. Qualchì parte di l'uttori di u vitturi cultivate u sughjettu cù e sali in a primavera, ma sta pratica ùn ùn dà risultati boni tanti cum'è a ferita di l'invia.

Cumu simu?

Hè assai impurtante per preparà appruptamentu u situ per u siveramentu di l'agliu cù u bulb. Questu hè fatta in anticipu, perchè per un'anzu si firmò à u ferru. In u pianice, l'humus (ma micca manidu frescu), fintantu, i fertilizatori sò introdussi, i pani eranu scurtificati, è u pianu hè assai digeriu.

Questu di farà poni un bulbu di a terra ùn hè micca necessariu, serà bastatu à esse un centimetru mità. A distanza annantu à elli si averebbe osservatu 3-4 centimetri è 40 spassii. Dopu à u pianta, u giardinu hè riabilitatu è saldatu solu finu à a staghjoni sussidera.

Quandu i primi vertichi addiventanu nantu à a superficia di u pianu in u primu prugrammu, u tarritoriu hà bisognu à frenu è incandosce per seguità à i letti. U fattu hè chì l'alli assai tolerate u vicinariu cun grassu chì ripiglianu l'umidità è i nutrienti. Questu significa chì a lotta contru l'aggressori di u giardinu sarà chjamatu finu à l'alli chì guadagna a forza.

Inoltre, i lettuzzii di lignu cù bumbus require un regnu regularmente, postu chì a pianta ferma risponda à l'umidità. Trè volte durante a staghjunazione, l'agliu devenu esse fertilizatu da u nitru di ammoniu è infuzione di cinti.