Cumu calculà BZU?

BJU hè a norma di ghjente di cumpetizione di prutezione, grassu è carbuidrati di a dieta. Per tutti, hè diffirenti, perchè tutti i pirsuni sò diffirenti cù u so pesu, l'altitudine è l'attività fisica. Ma ogni cosa pocu hè impurtante per perdentisce un pesu, è per fà questu, ùn deve micca solu per sapè quantu calori ghjornu per cunsumà, ma quantu manghjà deve esse cunsumatu in prutini, grassani è carbuidrati. Cumu calculà BZU, serà infurmatu in stu articulu.

Càlculu di cuntenutu calanicu di a vostra dieta

Sì stu passu ùn pò fà. Hè necessariu di calculà prima di prucede à a norma di BJU. Per fà questu, utilizate a formula seguente: 655 + (9,6 x pesu in kg) + (1,8 x altare in cm) - (4,7 x età in anni). U primu figura in questa formula riflette u livellu di u metabolismu in u corpu femminili. Allora andavanu bisognu di fà un attrazzu per l'attività è multiplica u valore ottenevutu per un factor d'1,2, siddu hè pocu, questu hè una persona cunducta un stilmentu sedentariu; à 1.38, se ellu hà facilmente carichi u corpu 1-3 volte à settimana; à 1.55, se forme moderatui 1-5 volte in 7 i ghjorni è à 1.73, si sò furmatu abbastanza intensivamenti.

Da a figura ricumandata hè necessariu piglià 500 Kcal. Duranti stu calculu, hè pussibule alcunisce chì una donna di 35 anni cù un pesu di 61 kg è una altezza di 172 cm anu cunsumatu 1412.26 kcal per ghjornu. Càlculu di u corridor di calori, è da BIO, hè necessariu per esse di pudè esse manghjatu più liberamente. In questu casu, u limitu di u calariu per a perdita di pisu hè -250 Kcal, è u limite più altu di u cunfini hè +100 Kcal. Cusì, in questu casu, u cuntenutu calanicu di a dieta di a donna scritta pò varià da 1162,26 kcal à 1512,26 kcal.

Càlculu BZU

Quelli chì sò interessate in cumu calculà a norma di BJU, hè bisognu di sapè chì in 1 gramma di grassu hè 9 Kcal è 4 Kcal per gramà di carbohydrates e proteins. Per pèrdite u pesu, hè bisognu di aumentà a proporzione di prutini in a dieta è cresce a proporzione di grassu è carbuidrati. In u stessu tempu, pigghiannu circa a mità di a dieta per i prutezioni, circa un terzu per i carbuidrati , è u restu per i grasi.

A prucedimentu di u fattu chì u cuntenutu calanicu di a donna rapprisentata hè 1412 Kcal, facemu stu calculu:

Eppuru, sti figuri ùn sò micca un standard. Tuttu hè strettu individuu, è se una donna ùn vole micca per pèrdite u pesu, ella ponu aumentà u cuntenutu calanicu di a so dieta o fate cusì: lasciarà cum'è prima, ma hà participatu cù più intensità è da u pisu scurdate.