In u show in New York, Victoria Beckham hè stata sustinutu da u so figliolu è u maritu

Famous fashion designer and ex-singer Victoria Beckham cuntinua u so averzione à u Olympus di moda. Ogni vota, sicondu parechji esperti, i so cullezzione sò diventendu interessante, è i so messagge riuniscinu un grande numaru di famosi. In ogni casu, in i ritratti pigliati nantu à u ghjornu di a manifestazione di a nova coleczione, pudete vedà micca solu Victoria sola è famosi rinumati, ma ancu parechji membri di a famiglia. A sustegnu à a mamma è a muggheri sò stati à Brooklyn è David Behkam.

I visitori eranu piaciuti a cullezzione

Quelli chì anu prisentatu à a mostra di a vendita primavera-estiu di Victoria Beckham, pudete scuntatu Susie Menkes, Anna Wintour è altri figghi influenti di a industria di a moda. A strada, questa ora Vintur dicia elogiar a Victoria è hà dettu qualchì parolle da e so creazioni à una pubblicazione di a moda Americana:

"Aghju aghju piace a cullezzione. Beckham hà statu capace d'identifichia i principii principesi di a staghjunada è i rigalavanu assai pocu tradizziunali. Inoltre, hà impiegatu tissuti complexi - satin è velvet, per quale ellu pò esse prezzi. Hà un bellu creatu creattivu è questu hè assai incuraggiante.
Leghje ancu

Victoria cuntene à u so travagliu

Da sicretu u modellu designer dissi à a so entrevista chì stava creendu sta cola cù e parolle: "Ùn aghju micca tentativu di seguità u percorsu chjucu." Quandu si vede à i novi creazioni di Victoria, intesu chì ùn hà micca astuzia à tutti cumendu dichji parolle. In a so ricchezza, l'admiraturi di a creatività di Beckham puderanu truvà ghjudiziali di pezzi de moda, formi di satin frijutu, cime di spughi è di colpu di cutie inusual, chloe alargate cù un arzu è, sicuru, mudelli sbagliati da velu è velu. Dopu à u show Victoria hà cunsideratu annantu à u so travagliu nantu à a cullizzioni:

"I è u mio team sempre eviste velu è velu. Eccu sò tessuti cumplessi, è per qualchissia raghjone chì sempre mi ricurdaru di i tempi di u passatu. Ma avà avà chì capiscia chì ùn puderebbenu micca i mancassi. E avemu rigalatu queste tela in una manera diversa, struvendu chjardi brillanti è brillanti ".