A gliellazione di gladiolau prima di cultivà

Tutte e piante tutt'ora ci hè bisognu di cura è di preparazione per invidie è sbarcendu in terra. Ùn pò micca impegnà a geralazioni di gladioli, ma hè una bona prevenzione di e malatie è aiuta a pianta per adattà.

A glierminazione di i tuberi gladioli dopu l'invernu

In quantu à u tempu di a girmutazioni, pudemu dì chì in u marzu cumminciate à travaglià cù gladioli. Tuttu u prucessu di a zucchina di gladiola si trova in parechji forti prima di siverze:

  1. Avete i buchi da a volta è prima di caccià à inspeccionà. Hè desirabili per lavà u materiale di piantazioni da i scali. Questu ferà assai più faciule d'acquistà fruttu. Per ghjurnate gladioli ponenu sò usati, hè pussibule è in serrallu. Hè necessariu di faralli lampadí in una sola capa è truvà un locu frescu cù luz spargugliera, ma senza raghji diretta. Cherry deve circate necessaria.
  2. A gliermanazione di i gladiolie hè cumandata da u trattamentu sè ssu necessariu. Quandu si scopare, pudete truvà scopi scuri o punti neri. Tutti issi posti avemu chjorte è aghjustemu u verde o iodu, dopu à una settimana questu locu guariscenze.
  3. Mentre chì i gladiolini fruminu, vi cuntene chì i primi rimeri apparùranu in i tuberi dopu l'invernu. Ma ancu a so prisenza ùn dà micca una guaranzia di un bonu giardinu di bon fiori. Hè desirabili per trattà tutte e listesse prima di a pianta, capisce e lampi in una solu bianca di permanganate di potassiu o una suluzione di cobre. Certi ghjunti chì si ponu cunsiglià i lampadiei in un pappu nettu per piglià ghjanna.
  4. Dopu frumu gladioli hà da vene lamperi bastonu forti sante. Ma puderanu esse purtatu in terra, nò più tardi à mità di maghju. Dopu tali avvenimenti, seranu furnizzioni cù una bella fiore.