L'acqua di rubu?

Cum'è assai arbusti, a cugliera di ciumi dipende nantu à u regnu organizzatu. Ùn deve esse sempre adupratu e cundizioni climatichi è u territoriu induve hè cultivatu.

Quandu l'acqua di rubi?

Raspberry ùn hè micca bisognu à riabilità tuttu u tempu, perchè hè assai impurtante di l'acqua da a fine di a primavera è finu à a primu decenniu d'aostu. Questu hè duvutu à u fattu chì durante stu periodu ci hè una crescente intensiva di massa verdura, è da fruttu, per questu l'intruduzioni d'acqua.

I ghjiruchjivillu cunzignati recomananu 7 eculazioni (1 à u 2 di maghju, in u giugnu è u 1 di lugliu, in l'agostu è l'1 di l'uttùviru), ma in fatti, avete un fussinu nantu à a cundizzioni di e foglie. Sì ci si sò abbandunati (fucinati), i raspberries ùn mancani l'umidità disponibile in u locu è hè necessariu di acqua.

L'acqua di rubu?

Ci hè parechje modi cumu pudete fà questu:

  1. Urignu di gucci. I cunsigliu u più ecunomicu è sparing for the root neck.
  2. Riuzza traversu i groove. Trincianu cù una prufundità di 10-15 cm pò esse fattu da un latinu di a fila è da dui. Dopu l'immeuble cù l'acqua, hè necessariu d'aspittà, finu à chì assume è cumpagnie i sulcusculi. U so capeddu di u territoriu sò prontu à frenu à una prufundità di 4-5 cm.
  3. Irrigazione du pozzu. Hè fattu cù l'aiutu di una manghjà.

Per fà fruttu di raspberries in u caldu seguite u 1u è 2u modu, perchè aiuta à riduce u cunsuminu d'acqua è impedisce u sviluppu di varii malatii. Hè assai impurtante per correlativamente calculà u flussu di l'acqua, perchè u sughjettu deve esse humedeviatu almenu 30 cm.

Sapendu chì assai pianti sò in relazione negativamente à l'usi di l'acqua fredda, i ghjardinari spessu si spetta si hè pussibile di acqua da a rubrica. Questu ùn hè micca cunsigliatu, in particulari in l'estiu. L'acqua per a irrigazione primu hè stata calata in u sole, è poi hà spartu sottu à l'arburi. Hè accurtalà u prucessu d'assimilazzioni di l'umidità da e piante.

Inoltre chì i frambuli debbanu esse ammaistrati, hè ancu una poda puntuale è l'urganizazione di l'alimentu supplementu.