Vadsten Castle


Unu di l' attrazioni principali di a Sveddia hè u Casteddu di Wadden, una struttura majestuva in Stoccolma vicinu à u Lavu Spuntinu . Per parechji seculi una forte fortaleza defensiva fatta in l'intermediu di u XVIe seculu diventò un magnificu palazzu è dopu un museu unicu. Oghje, u patru di Vadsten di l'architettura medievale attraversà miglia di turisti di tutta l'annu annu annu.

Storia di a creazione

In u 1545, nantu à e ordini di Gustav I Vaza in Svezzia , fù calculatu a custruzzione di un altru fortu di a difesa di Stoccolma . In cunfuranza cù i sperienze di u Re sò stati fourte torrenti massivi di torres, ci ani prisenti e dipertorii è una fossa prufonda. In ogni casu, u centru di u sistema di difesa Vadestinsky Castle ùn hà micca. U rei Gustavu decidiu di creà da a furtizza a residenza per u so quartu successore Magnus, chì si cuminciò à guvernà cusì. In u 1552, Gustav hà ghjucatu un casu in u Castellu di Wadden cù a so terza sposa, Katarina Stenbock.

Di u principiu di u seculu XVIII. u casteddu cumpletu tutte a so funzione antifisa difensiva. Abandonò i membri di a famiglia reale. U palazzu rinviò prima à un maggioni, induve arregistaru l'arme è u granu, da una distillaria, è dopu un pocu tempu - à una fàbrica in tissuti. In u XIX seculu. u casteddu torna cambiatu a so aparenza: anu distruttu i ristretti di i turri, erigite chimmi di a calcariu è si alluntanate a terra terra.

Vadest Castle hè un attu turisticu pupulari

Ntô XX sèculu. tornonu un interessu vivu à a furtizza. Sottu direttore di l'autorità lucali, i duminii sò stati demoliti, si eranu novi terrazzili è un muru di furtificau era custruitu. Dopu a travagliu travagliu seriu di restaurazione, u casteddu hè unu di i monumenti architettonii più chjappi di u paese.

Excursii attravers Wadsten

In u primu pianu di u casteddu ci hè una grande collezione d'exhibiti rari, sculture è trofeo caccia. U sicondu è terzu pianu accupanu i turisti cù i so mediali medievali, i mubile antichi è di i pittura. U casteddu hè un esemplariu unicu, ci hè un locu di cuncerta induve pudete tastà l'opere è l'opera di varietà.

A più interessante è fascinante hè l' excursioni per u casteddu. Ogni rapprisagghia rapprisenta una aventura animata along con caratteristiche storichi. I turisti passanu per strutturi di difetti, ponu vede a cucina è in i vechji appartamenti. Per i zappanu di l'adrenaline ci sò ghjorni in giru à u casteddu di Vadsten.

Cumu pudè ottu à u locu?

Uni pochi di metri da l'impurtante hè a stazione di Vadstena. Pudete vede quì per u bus №№ 65, 612, 613, 661.