10 Evidenza di l'esistenza di vita dopu a morte

Ci hè una vita dopu a morte? A almenu una volta in a mo vida tutti pruvanu di truvà a risposta à sta pregunta. È ùn hè micca surprisante, perchè ùn ci hè nunda più forte chì u timore di suspense.

U fattu chì l'anima hè immortale, hè dettu in i scritti di e religioni mundu. In issi travaglii, a vita dopu a morte hè statu presentata com'è una metàfora di qualcosa bella o, à u cuntrariu, horrible à l'imaghjini di Paradisu o infernu. A religione orientale spiega l'immortalità di l'anima cù a reencarnazione - a trasmissioni di una cunceta di materiau à l'altru, una natura di reincarnazione.

Ma hè difficiule per una persona muderna per simpricà cum'è quì cum'è una verità simplici. A ghjente s'hè addivintatu troppu educatu è si tratta di truvà l'evidenza di una risposta à a quistione di ciò chì a so ghjustu in l'ultima linea davanti à u unknown. Ci hè una parente nantu à e diverse forma di vita dopu a morte. Scrivite un gran numaru di scentifichi è ficzioni, fici assai filmi, chì mostra assai evidenza di l'esistenza di vita dopu a morte. Portonu à a vostra prisenza parechji.

1. U Misteru di a Mummia

In a medicina, una dichjarazione di u fattu di a morte vene quandu u core hè firmatu è u corpu ùn sopra micca. Ci hè una morte clinica. Da questa cundizione, u paci cù spessu pò esse rimessu à a vita. True, pocu minuti da a stallazione di u sangue, i cambiamenti riversibuli sò in u cervu umanu, è questu significa u finale di l'esità terrestra. Ma qualchì volta dopu a morte, parechji fragmenti di u corpu fìsicu pari di cuntinuà à a vita. Per esempiu, in Asia di l'Asia sudorientale, ci sò mòmie di i monaci chì creanu ungi è capelli, è u campu di l'energia in u corpu hè assai piacevuleva più cà u normale per una persona vicera normale. E forsi, anu avutu una qualcosa vita viva chì ùn pò micca esse misurata cù e dispusitivi medichi.

2. Calzature di tenuta scuderia

Molti pazienti chì anu avutu a morti clínica cuncludiate e so sensazioni cun un lampu luminoso, u lume à u fini di u tunelu o vice versa - un locu scuru è scuru senza a pussibilità di esce.

Una storia sorpresa aveva à una giovane donna Maria, un emigratu da l'America Latina, chì, com'è a materia di morte clinica, abbandunò in a so càmera. Ella chjò l'attinzioni à u tennis, scurdatu da quarchi à a scala, è avè rinviatu a cuscenza contà din infermiera. Ùn pudete solu pruvà à imagine u statu di a nurse chì hà truvatu u calzari in u locu indicatu.

3. Vestita di pilami è una coppa rotta

Questa storia hè statu dettu da un prufissore, dutturore scienzi medichi. A so pazienti hà firmatu u core in l'operazione. I medichi hanu sappiutu di piglià. Quandu u prufessore hà visitatu a donna in curingu intensivu, hà dettu una storia interessanti, quasi fantastica. A quarchi puntu, si vittò nantu à a mesa di operazione è hè spaventata da u pensamentu chì, se murìu, ùn avia micca avutu u tempu di dicenu l'adiu per a so figliola è a mamma, miraculously moved to her home. Ella vedi a mamma, a figliola è un vicinu chì vense à elli, chì purtonu u zitellu un vistitu polca-dot. Eppo u zitellu hà fattu scumpete è u vecinu hà dettu ch'ellu era di furtuna è a mamma di a zitella averia. Quandu u prufessore hà vultatu in i visitori à i parenti di a ghjovana donna, ci resultava chì durante l'operazione u vechju chì hà purtatu u vestitu à i pezzi veramenti hà cercatu, è u cupinu rumpiu ... Fortunatamente!

4. U ritornu da u inferu

Un cardiologu famosu, prufissore à l'Università di Tennessee, Moritz Rohling disse à una storia interessanti. Un científicu chì parechji volte hà pigliatu i paiudine di u statu di a morte clinica, prima di tuttu, era un omu assai indiferente à a religione. Finu à u 1977. Quist'annu, ci era un casu chì hà fattu cambià a so attitudina à a vita umana, l'ànima, a morte è l'eternità. Moritz Rohlings hà rializatu a risuscitazione freti in i so pratiche à un ghjovanu à u massaggio indirettore di u core. A so pazienti, finu à chì a cuscenza vinni turnatu per ellu per un pocu di minuti, dumannò u duttore per ùn firmà. Quand'ellu era statu capacitu per turnà à a vita, è u duttore hà dumandatu ch'ellu era scantatu, u pazjentu agitatu disse chì era in l'infernu! Quandu u mèdicu si firmò, rinviò novu. À u listessu tempu u so facci eranu spessu pànicu. Cumu si vintu, sò parechje chjucchi in u pratiche internaziunale. E questu, di sicuru, fa crede chì a morte sola significa a morte di un corpu, ma micca di una persona.

Parechje persone chì sopravivanu l'esercitu di a morte clinica l'anu detti cum'è riunione cù qualcosa splendida è bella, ma u numaru di persone chì anu vistutu i laghi di u focu, munzuri terribili, hè micca menu. Skeptics sustennu chì questu hè nunda àutru chì l'alucuzione causate da rieziu chimicu in u corpu umanu cun l'ufficiu di l'ossigenu di mancanza di u centru. Ogni omu hà u so propiu opinione. Tutti cridenu in quellu chì volenu crede.

Ma chì secondu i ghjeschi? Ci sò assai assai fotografici, video materiale in quale suppostu ci sò ghosts. Certi chjamani una ombra o un difettu in a film, mentri àutri chjamanu una crescita sacra in a presenza di spiriti. Hè cresce chì u scantatu di u mortiu torna à u pianu per cumpagnie l'affari senza fine, per aiutà à scopre u secreu per truvà a pace è u restu. Arcuni fatti stòrici sò pussibuli prucessi di sta tiuria.

5. Signatura di Napulione

In u 1821. In u tronu di Francesu dopu a morte di Napoleon, u rè Luigi XVIII fu situatu. Una volta, stinnilicata à u lettu, ùn pudia dorme duru un pezzu, pensendu à a destinazione chì deve esse l'imperatore. E candele scumbaru. Nantu à a tavula stanu a corona di l'statu francesu è u cuntrattu matrimoniu di u Mariscal Marshall, chì Napoleone avia da signu. Ma l'avvenimenti militari impediscenu questu. È questu documentu hè sottu à u monarchu. U reluariu annantu à u tempiu di a nostra Signora arriva à mezzanotti. A porta di l'abitazione si abbia, ma era chjude à un locu, è intrinu in l'stanza ... Napoleone! Si n'andò in a tavula, pusau nantu à a so corona è hà pigliatu un pezzu in a so manu. À quellu momentu, Louis perdiu u sensu, è quandu hè vinutu à i so sensi, era già a matina. A porta fermia chjusu, è nantu à a tavula piglia un cuntrattu firmatu da l'imperatore. A scrittura hè statu ricunnisciuta com'è verita, è u documentu hè stata in l'archive reale in u 1847.

6. Ammà unlimited per a mamma

A littiratura un fattu più di l'apparizione di u ghjustu di Napoleone in a so mamma, quellu ghjornu, u quintu di maghju di u 1821, quand'ellu mortu alluntanò in u confinimentu, hè scrittu. À a sera di quellu ghjornu, u figliolu era apparsu prima à a so mamma in una vistura chì cupria a so faccia, si firmò da ellu. Ellu solu disse: "Da quintuimu ottu centu e vintimila, oghje". E abbandunò a stanza. Solu dui mesi dopu, a povira, hà amparatu chì era in questu ghjornu chì u so figliolu mortu. Ùn puderia micca micca dichjarà addiu à l'unica donna chì era per ellu un supportu in difficult times.

7. U Ghost of Michael Jackson

In u 2009, l'equipaggiu di film si n'andò à u rancho di u mortiu Re di u Pop Michael Jackson per fà un video per u prugramma di Larry King. Duranti a filmi, una sera caduta in u quadru, assai reminiscente di l'artista stessu. Stu video hè statu trasmessu in diretta è immediatamente pruvucò una reazzioni torretta trà i fanni di cantanti chì ùn puderanu micca surviglià a morte di a so stella privata. Sò sicuru chì a ghisa di Jackson still appears in a so casa. Ciò chì era in factu hè un misteru oghje.

Parlendu di vita dopu a morte, ùn pudere micca missu u tema di a reencarnazione. Tradottu da u Latinu, a reencarnazione significa "riimputimentu". Questu hè un gruppu di interpretazioni religievuli, secondu chì l'essenza immortale di un esse vivante hè reincarnate una volta è novu. Per fà sapè chì u fattu di a reencarnazione hè ancu difficiule, per esse rinfigurate. Eccu parechji esempi di ciò chì li religioni orientali chjamanu a trasmissioni di l'ànima.

8. Tramission of birthmarks

In parechji paesi asiatichi, ci hè una tradizione per mette nantu à u corpu di una persona dopu a so morte. I so pari si spiranu chì in questu modu l'ànima di u mortu rinnuverà in a so famiglia, è sti mani pare fussinu nantu à a forma di marche naturali nantu à i corpi di i zitelli. Questu hè successu à un picciottu da Myanmar, u locu di u nascita à u so corpu cunccidinamente coincide cù a marca nantu à u corpu di u so avvigneru mortu.

9. Scorsu restauvatu

Questa hè a storia di un picculu picculu indianu Tarangita Singh, chì à l'età di dui principiàvanu di pretendenu chì u so nome è distintu, è anu avutu prima in un altru paesi, u nome di u quale ùn pudia micca cunnisciutu, ma l'hà chjamatu bè cum'è u so nome passatu. Quandu ellu era sei anni, u zitellu era statu capaci di ricurdà e cundizione di a so "propria" morte. À a strada di a scola, hè stata culpita da un omu chì guida un scooter. Taranjit riclamò chì era un pupu di u novu gradu, è quellu ghjornu li avia cun ellu 30 rupee, è i libretti è i libri anu spusatu di sangue. A storia di a morte tràggica di u zitellu hè stata cunfirmata, è a mostra di a scrittura di u zitellu morta è Taranjit eranu casi idèntica.

Hè bellu o male? E chì parenti i genitori facenu? Sò quessi sò molti cumpricati assai, è ùn sò micca sempre sti ricordi sò di usu.

10. Innucenza congenita di una lingua straniera

A storia di una donna americana di 37 anni chì hè stata natu è criata in Filadelfia hè interessanti perchè, sottu a influenza di l'ipnosi regressiva, hà cuminciatu à parlà in pura Svedese, cunziddi stessu campagnolu svedese.

A question si sviluppa: perchè ùn pò ricusà chì a so "prima" vita? E sese necessariu? In a dumila eternu di l'esistenza di vita dopu a morte, ùn ci hè micca una sola risposta, è ùn pò micca esse.

Tutti volenu crede chì l'esistenza di l'omu ùn finisci in l'esistenza terrenu, è, in addition à a vita nantu à a terra, ùn hè ancora una vita fora di a fossa. In a natura di a materia ùn hè nunda chì hè distruttu, è chì hè cunsideratu a distruzzione ùn hè più cà un cambiamentu di forma. E postu chì parechji scientisti anu ricunnisciutu u fattu chì a cuscenza ùn hè micca di u cereu umanu, è da quì à u corpu fìsicu, è ùn hè impurtanza, dopu cù l'iniziu di a morte di u fisicu si trova a una altra cosa. Forsi, l'ànima umana hè a nova forma di cuscenza chì cuntinua a so prisenza dopu à a morte.

Live happily ever after!