Misticismo di Chernóbil: avvenimenti attirani cunigressivi cù una catastrophe

I animali anchissi Chernóbilu prima di a catastrupia, perchè elle ùn sapianu chì u portal à l'infernate prestite prestu ...

U più grande disastru nucleari in a storia di l'umanità hè in u 26 d'aprile di u 1986 à u nucleu Chernobyl. L'espansione di u quatru reactore causò una morte lenta è dolorosa di più di 200 mila persone, è u numeru di vittimi, sicondu parechje stimi, hè 3-4 miliuni di pirsuni in a zona di disastru. Hè sempre chjucu in parechji sicreti è leggje - precuridiori stranguli è cunsiquenzi ...

Animali-prufeti

Qualchi dittiti di l'emergenza cesseron à mantene in u sicretu più sicretu solu decades dopu à quelli terribbili successi. È ùn hè micca solu di u veru numaru di vittimi, ma ancu l'incidenti chì l'ancevanu. In ghjennaghju, quattru mesi dopu l'accident, ùn era micca una sola mascota in u radiu di 30 chilometri da u locu di l'espansione futura. Anu iniziu accuminciaru a purtari strangely - elli sbattianu i capi annantu à u muru, diventonu aggressivu, gridò è pricidine circa l'appartamentu.

In u ghjurnale «Uvernu Moltinuu» in u frivaru di u stessu annu, un pezzu articulu hè statu chì tutti l'animali eranu strangely sparati. Scaricò, è questu incidente hè statu scrittu per una malatia di massa. Tutti i posti in Chernóbilu sò stati cundati cù annunzii di ricuperazione per l'animali annunziate, ma nimu di questu hè stata trovi. Ci hè chì devenu chì migliori di animali si scappau da e so domicili à a so propria volizione, avè anticipatu?

Chernovetsi di l'energia nucleari - un portal à l'infernu?

Unu di i participanti di l'avvenimenti in Chernobyl, Lydia Arkhangelskaya, parechji anni fa publicà i so memorii di visità a zona di disastru. Hà cunfessu chì ùn avia micca vistu un esercitu vicinu, solu à i persone, à u travagliu. Lydia disse:

"Ancu i corde ùn circava micca. Hè spavintatu. Prima di vultà à u lettu, spessu discututu ciò chì era successu à a pianta nucleari in fattu - ùn pudemu micca crede chì i perpetratori eranu scientisti. Dicenu diverse cose - cum'è, i scentifichi aperti l'entrata à l'infernu è u malu veru scappatu da l'infernu. Os residents locais di chì l'aprì di ghjornu dopu l'accidentu vistu a fàccia di u diavulu ".

Aliens - nemici o assistenti?

Prughjetti attuale chì liquidatorii anu dettu ancu annantu à i stranguli in u celu, cum'è i platelli volanti. Ufologu Soviètica Vladimir Azhazha era sicuru chì l'aligeri estenu in manu chì passava in Chernóbil. À pocu tempu prima di a so morte in u 2009, hà datu entrevista:

"Dopu intesu entreprise più di un centu persone chì anu vistu ovutus in a vigilia di ciò chì successu in Chernóbilu è di a notte di a catastrophe, ancu ancu parechji dopu. In u cartulare, eranu quattru tipi d'objecti ùn eranu identifikati in a zona di u NPP di Chernóbili. Questi sò tradiziunali "discu" in discu, cù una cupola da quì, cigarros, luminosi è cambiantane cambiantemente piloti è trianguli. Vuliu cririri chì l'imaghjini stranieri hà vinutu per a nostra aiutà. "

Dopu d'ellu, si pricipulevanu di cullittuti i contatti attraversati è altre specializatori in u paranormal. Valery Kratokhvil, un scientist di Gostomel, hà riunutu è analizatu u testimoniu di tistimonii chì participàvanu à a liquidazione di e cunsequenze di u disastru, chì u so predecessore ùn avia avutu micca tempu di parlà. Parechji anu vistu bola di focu flutteranu in u celu nantu à u reactore. È dopu à 1986, UFO avianu spessu vistutu in Chernóbili. Però, ùn vulianu micca fà u cuntattu direttu cù a persona.

Mutante vegetale

Dopu à u disastru, i rumori principiate sparghje rapidamenti di zombies, animali mutate è e persone lampendu in u scuru. Nuddu puderia cunferma u so esistenza, ma ci era una evidenza chì ci sò vegetali di un grandu di precedente.

U tarritoriu in Chernóbili era abbastanza bundanza, perch'ella hà assorbutu cesium radiusu è strontium cum'è una spugna. Questi metalli estremamente perikoluci sò u rolu di super fertilizers. A ghjente aduprà per alimentazione è cuntrainu una malatie morti chì cambiava micca solu u so corpu, ma ancu u cuscenzo ...