Cumu rinfurzà i musculi?

Ci sò parechje modi diffirenti di rinfurzà i musculi di u corpu. In u mumentu, una cosa più efficevule da u dispusitivu regulare di a disputa ùn vene micca. In una furmazione, hè impurtante di caratteru dui o trè gruppi musulmani. Avete bisognu cù u sviluppu di e sfidi di u corpu.

Cumu rinfurzà i mossi muscular addominale dopu à partitu?

Doppu a gravidanza, i musculi addominali a soffrenu più, quand'elli sò diventate è perde elasticità. Eppo, i musculi di l'abdomen sò rinfuzzati da u ioga, più impurtante, di sceglie per l'iniziu l' asanas più simplici. Pudete ancu esse realizatu l'eserciti siguenti per curre a situazione:

  1. Posa à e spalle è fate i vostri ghjinochji. In un ispirazioni profonda, avete bisognu di tenevi i musculi pélviques cusì duru. U cumpagnu hè di pianu lentamente u zitellu in questa pusizioni, è poi allora.
  2. Pòviu nantu à u lettu, e peri chjappà nantu à i ghjinochji, è pusonu un pillow bene a testa. Piuttostu quantunque pussibule, tira i musculi abdominali inferjuri, stà per un paru sicondi, è poi alliziale.

Cumu rinfurzà i musculi?

Pigliate parechji esercizii chì permettenu à furmà à u stessu tempu gruppi di musulmani differenti:

  1. Stand à quarchi distanza da u muru è reste u vostru spinu. Posa à pusà è fate u to pede ne a manca di u ghjornu di u ghjornu. A manu attaccò in i anguli right è pressu contra u muru. Senza pisà e mani, tirau oghji. Do 12 rivoluzioni nantu à ogni gamma.
  2. Stand in a barra, ma pare in u muru à u livellu di a pelvis. A cumpagnia hè di cutturà pullinata à ellu, in seguita di u dirittu, da u ghjinochju u ghjornu. Hè ricumandemu per esercite l'esercitu à un passu veloci.

Serà ancu interessante per sapè chì i musculi sustene u caminu. Sè ochjate uphill, u munnu di e cosce è i vientu ricevenu una carica. Ritornendu vi permette di cullà i vostri dritta è nucciasti. Se vi andà incù i vostri ghjinochjulite pusendu, pudete sviluppà i musculi di a stampa.