Nikolai Koster-Waldau hà fattu l'Ambassadoru di a Bona Volta è l'arbitru in u torneu di football

Nikolai Koster-Valdau hè statu offru u rolu rispunsevuli di l'Ambassadoru di a Bona Voltazione Naziunale. A scelta à favore di u pruduttori è l'attore, cunnisciutu per u rolu di Jame Lannister in a serie di fantasia "U ghjocu di tronu", hè statu pussibule da i so cuntributi à a carità è a fama.

Koster-Waldau palesu i principii di a cooperazione cù u PNUD

In a cunferenza di stampa, Nikolai Koster-Waldau, di 46 anni, palesa i prublemi di a cooperazione cù u Prugrammu Nutizie Naziunale, in questu travagliu. L'attore hè stata faccia da u sirviziu seria di "crià a cuscenza di u publicu è u sustegnu à i scopu globale". Nikolay hà dettu ancu questu questione di prublemi di inequalità di sessu, discriminazione di u sessu, participà à prughjetti caritativi è chjama attente à i prublemi di sensibilità. Hà admessu chì furnisce a uguale opportunità per l'omi è a donne hè una norma sociale impurtante di a sucità muderna.

Leghje ancu

U primu successu ufficiali hè successu!

Unu di i primi avvenimenti in u regnu di travagliu di u novu ambaissariu di a pruvenzione hè participazione in un avvenimentu sportu caritateu. Nicola pigliò u rolu d'un juttu in u torneo feminile d'amateurs. Malgradu a serità di u rolu, l'attore ùn pudia pacà un arbitreziu sughjettu è ghjustu a ghjocata. U torneu di football pronte cun una riserva di foto cun un actor famoso.

Pensemu chì in u rolu di l'ambaatatori di a bona coruna eranu Ronaldo, Zinedine Zidane, l'actor Antonio Banderas.