Angelina Jolie ùn ci nigava à fossi dopu l'premiere di a so film in New York

Dopu chì Angelina Jolie hà detti d'amparà da u publicu, u so nomu ùn vene di i primi pagine di i ghjurnali. Dopu, appena appena à u festival di film in Canada, presentendu parechji di i so ultimi opiri, è oghje tutti ognunu di discussioni l'apparenza di una stella di cinema in a strada in New York per una occupazioni interessanti.

Angelina Jolie

Assicurazione di un donut hè in vista

L'ultimi anni anu Angelina fù accusatu di esse anorèxia, è u so pesu ùn hè micca più di 35 kilogrami. Ghjudicatu da cusì chì a cose sò oghji, l'attrìzia hà pudendu survivà stu periculu difficiule in a so vita. Ora Jolie ci stanu assai, dimustrendu tutti una figura excellentu è un sonu felice. U fattu chì ùn hè micca teme à manghjalli ancu documenti Angelina dimustrò ayer, cammendu per a via di u Novu York dopu l'estremu di a so cinta di a vita di Cambogia durante u Khmer Rouge.

Angelina Jolie in New York

Paparazzi hà sappiutu di catturà nantu à a so càmera di a so stella di diner, chì si tenia in manu di una donut impressiunale di grandi sprinkled cun zucchero pulmuniu. Malgradu u fattu chì Jolie era filmatu, ùn ùn cessatu di manghjà dulcezza. Se parlemu di a so aspetta, Angelina hè sempre cusì sempre elegante. L'attrenda purtava vistimenti chjucu, chì inclusi una bavaglia fatta da tela, una falda vulanti è un mantellu rilivutu. L'attrìzia aghjunghjia una schernu di soli è un paru di sabbiati nantu à u puntu uceru di u lume di u ghjornu.

Jolie hè stella bella
Leghje ancu

Maddox hè in piacevule cù a so mamma

Unu di l'ultimi opiri, in chì Angelina hà fattu esse u direttore, hè una cinta di a vita di i citadini cambogiani in i 70 anni di u seculu passatu. Questa film hè stata chjamata "Prima falla u me babbu: Memorie di a figliola di Cambogia" è fù statu rializatu prima in a so patria di 2 mesi fa. Avà hè u tempu di cunsece u mondu cù a nova creazione di Angelina è l'estremu di sta cinta hè stata auta annantu in New York.

Aìastu era interessante ùn solu degnu chì dopu à premiere di Jolie, tutti avianu manghjatu un donut d'ochji, ma ancu di u dichjaratu di u so figliolu maiò - Maddox, chì si apparse à a pelle "Prima, anu uccisu u mo babbu" da a dirusta di Angelina - u prudutturi esecutivu. Eccu alcuni certe volte di travaglià in a filmu incù a so mamma hà dichjaratu adulescente:

"Per a prima volta, pruvate com'è un spéciale di u cinema. Puderete dì chì vi piaciu veramente travagliatu, anche u fattu chì hè una grande rispunsabilità. Filmatu "Memorii di a figliola di Cambogia" si hè stallatu in u paese di quì ch'e aghju da vene. In u prucessu di travagliu, aghju scrivutu i me paisoli paisani è hà concluu chì i Cambogghiani sò un populu stupendante. Anu prestu senza prestu è senza mai scena, ma si venga à qualcosa grandi, ponu travagliu senza reste di ghjorni. A me mamma hà sappiutu per spiegà à i camboganali attivi in ​​questa film chì a cinta cuntene a so storia terribili. Avete avutu i so facci. Eranu sbuchjuli cù u desideriu di participà à stu prucessu è da l'entusiasmu causatu da Jolie. Aghju una mòglia maravigliosa. Sò orgogliu ch'e sò sò figliolu! ".
Angelina Jolie cù u figliolu Maddox