U ghjornu di a mamma hè a storia di u vacanze

L'imaghjini di a so mamma hè a prima cosa chì un zitellu hà. Ancu in u so senu, cumencia à sente, ricurdate a voce. Hè quì chì a cunnessione inseparabile chì esistenu trà u zitellu è a mamma hè nata, finu à a so morte. Ùn hè surprisante chì in u mondu civilizzatu, prestu prestu una tradizione di celebrà u ghjornu di a mamma. Dunque e hè necessariu in i paisaghjoli cù numeri differenti, ma micca questu più impurtante. A più chjucu in questu ghjornu hè di vede cum'è quantu l'impurtanza di e donne in a nostra Terra hè, per fà tuttu di rinfurzà e fundazioni familiari.

Storia di a creazione di u vacanze di Mamma

Cumincià à circà l'urighjini di sta tradizione hè sempre di i tempi di a Roma antica è a Grecia. I Rumani cunsacucanu trè ghjorni da u 22 di marzu à u 25 à a dea Cybele, a mamma di i dii. Li Greci glurificonu a dea di a terra di Gaia. L'hà cunsiderata per esse a mamma di tuttu ciò chì vive è cresce in u nostru pianeta. Ci era funerali-ancestori di i sumeri, i celti, altri tribù è i pòpuli. Cù l'avventu di u Cristianu, a Virgine Maria, patrona è intercessore di tutti i pirsoni davanti à u Signore, usanu reverenza speciale.

A storia di l'urìggini di l'oghje di Natale

Per a prima volta, a festa ufficiale di una donna mamma hà statu apparsu in i Stati Uniti. U 7 di maghju, a morte di Maria Mary Jarvis morse anziana. Questu avvenimentu, probabbilmente, avissi passatu innoberta, ma hà avutu una figliola d'amare, Anne, chì era assai preoccupatu di a so dulore. Cridìa chì u servitore memoriale generale per u so fabulatu sarà chjucu. Hè necessariu per assicurarà chì ogni mamma in u paese ricevi u so vacanze, un ghjornu memorable in u quali anu serendu onoratu da i zitelli è l'altre persone. Ann hà sappiutu à truvà persone chì ci hà scrittu assai littri à u Senatu, altre corpu statali. Uni pochi anni dopu, l'esercitu di i attivisti anu purtatu fruttu, è u Governu di l'America in u 1010 appruvavanu a festa ufficiale di Festa di Mamma. Hè stata decisa di celebrà a ogni dumillu secondatu di u mesi di maghju.

A storia di u ghjornu di a mamma in altri paesi di u mondu

Apennà, sta bona iniziativu hè stata cullata in l'altri putenzi. U secondu Domenicu di maghju fù u ghjornu di a mamma in u 1927 in a Finlandia, seguitu da Allemagne, Austràlia, Turchia, è ancu a Cina è u Giappone. Dopu à u collapseu di l'Unioni Suvietica, tradizzionarii europei pianu gradualmenti di ricunquistari in l'antica repubblica soviètica. Hè cilibatu largamente u 8 di u 8 di u Dia Mundial di a Donna, ma pocu à pocu tempu u Dia di a mamma era diventata. Dopu u 1992, nantu à u seculu seculu di u maghju, e donne hè stata ufficialement impresa in Estonia. Per decretu presidenziale, tali vacanze hè statu introduttu in u 1999 è in Ucrânia.

Arcuni metalli CIS actanu diversu. Ùn vulete micca cupià a tradizione chì hè natu in i Stati Uniti, è elettu à sta festa per altri dati. A storia di a celebrazione di u ghjornu di a mamma in Russia accuminza cù u decrettu di u presidente Yeltsin in u 1998 annu. U numinò ellu in l'ultimu Domenicu di nuvembre. U presidente di Bielorussia, Lukashenka, postponò à u 14 di uttrovi. Pensu chì a data quandu i mariti sò venerati ùn hè micca impurtante. Chì passassi in Làbanu nant'à u primu ghjornu di primavera, è in Spagna u 8 di dicembre. Hè impurtante chì à u livellu statali in quasi tutti i paesi di u mondu ricunnoscenu l'impurtanza di sta tradizione.

A storia di l'apparizione di u vacanze di a mamma hàete dimustratu cumu l'anziani purificatori hà cambiatu in a sociezione è avemu novi. In u Giappone hè diventatu una tradizione per pin un carnu nantu à a pene - un simbulu d'amuri di una donna per u so zitellu. Furia rossa significava chì a mamma hè sempre viva, è bianca - simbolizza a perdita. In parechji paesi stu ghjornu si fece vacanze di famiglia, cum'è noi avemu avutu prima u 8 di marzu . I porti aghjunghjenu e donne à e donne, si cullassanu i gran fistivi. In questu oghje, i mariti anu da turnà per i so parenti in reine reine. Chì tutti i fiori di u mondu è i rigali più carati si mentenu à i so pedi!