U prezzu di u vestito di Kate Middleton in Cornualles hè scandalizatu sucietà britannicu

Lu prìncipi William è a so moglia Keith Middleton cuntinueghjenu à esse u so drittu è i viaghjà in i rinculi più remoti di a Gran Bretagna. Aieri arrivonu cun visita di dui ghjorni à a cità di Truro, a capitale di u cuntrariu di Cornualles, induve si parlavanu cù residenti lucali di prublemi urgenti, visitate una quantità di organizazioni è esedizione benedizzione, è hà tastatu sidru local.

U prugramma di i monarchi era assai riccu

A matina di i monarchi in a cità di Truro hà iniziatu cù una visita à a catedrale locale. U prizzu hà dettu u duca è a duchessa di Cambridge chì pocu fà ricustruisce u custruzzione, è avà sò cullettivu dirittu per u tiling, per un novu culori di a cattidrali. In più, Kate fu invitatu à participà à una attivita benedizzione per riceve soldi per a cattidrali, è accorsi facianu cun prestu.

Allora un paru di monarchi andonu in una reunione cù i membri di l'organizazione di u ghjovanu. À a strada, Kate è William passavanu u situ di u travagliu. Unu di i benesteri ùn puderanu micca esistiscenu è fendu selfies famosi persone, chì hà causatu assai emozioni pusitivi, no solu per i monarchi britannichi, ma ancu per i so assistenti. In più, u duca è a duchessa di Cambridge stanu aspittendu à i lucale, chì alluntanate in enormes colasgiò per comunicà cù elli. Passendu à l'attuali, Kate hà cura prestu nantu à i zitelli. Vidia un criaturu chiancinu è si pusò à parlà cun ellu. Stu momentu hè moltu cunsigliu.

Dopu questu, ci hè statu una parolla cù una urganizazione publica per i prublemi di a ghjuventù di u cuntatu. I monarchi discutranze u sviluppu di i sportivi di ghjuvanottu in a regione, a prestazione di assistenza à i zitelli à fiancu è assai più.

U primu ghjornu di i monarchi britannichi finiscinu cu una marcia à a fabbrica corsa di sidru. Ddu pruvucaru uni pochi di sidru è dui voce di u visu.

Leghje ancu

U prezzu di u vistimentu Kate ùn aghju micca assai

Da tantu spessu in i so entrevista, a duchessa di Cambridge dicia chì ella preferisce pettine di una pulitica demucratica di prezzu. À l'avvinimenti, puderia diventà in l'attire per 200-300 liri, è hè grazia à questa attitudine razova à a ropa chì hà guadagnatu u rispettu di parechji misgi Britannichi.

Perchè u primu ghjornu di u so viaghju per u cuntatu di Cornualles, Kate hà sceltu un outfit altru pocu cumu. Hè strappatu un vistitu di rosa da u designer americanu Lela Rose mintu di 1000 pounds. Ghjè falonu bè à a duchessa, ma u prezzu ùn era micca piacevule da i so fannii. Scritti assai cumbugliu negativu, paragunendu a Kate cù u spender. Eccu ciò chì pudete truvà nantu à Internet: "Perchè ella hè necessaria tanti vistiti? E ancu per un prezzu bonu, "" Ancu per ella hè demasiado caru ... "," Ùn pudete micca esse un spender, perchè ùn guadà micca stu soldi, "etc.