Tactfulness

Tactfulness hè una cunsiguenza di a bè è curretta in upbringing. In una famiglia amiche ùn hè micca accettatu di insultà l'altri è a voce. I paisani fate un esempiu di i so genitori, cusì vede u vostru parolle! À una età età, anu incuntuamenti l'adulti. È quand'elli crescenu, adoptenu i costimenti è i modi di i so membri di a famiglia. I paisani sò rigurosu per infundirli in u zitellu un sensu di prupurzioni chì deve esse respeta in cunvegazione. Definizioni di tactusazione: digna di stà à mantene, per ùn abbundanza à insulti, esse dilicatu, educatu, modestu è toleranti - queste sò i significati di a parulla di cuncepimentu.

E persone chì anu cunsiderate tracci di carattere altri à l'altri. Con elli, hè bellu è còmico. Persone titticultinu attrae l'altri cù u so cumpurtamentu, cun elle rapidamente è fàvule truvà una lingua cumuni.

Tactfulness in a cumunicazione

Per travaglià cù personi diffirenti, tacte, tacte è sensibilità, sò di grandi valori. Tali persone seranu rispittuati in a società è avè successu.

In u nostru tempu, spessu si ncontra cu tactlessness. Parechji ghjovani sò cusì accustatu à questu quì si dìssenu firmà è curaziu. Sfortunatamente, ùn ci hè micca u tempu di spiegà i valori murali è e qualità. Ora cumercii faciuli diretti in l'apparizione di un strangulu. E l'ingezione di a vita di vita è cunsiglii, cumu fà l'attu, sò accettate. U livellu di l'educazione fici cenni per esse manifestatu in boni modi. Ancu parechje persone, l'amichi si permettenu offend each other on purpose, cunziddiutu abbastanza naturali.

Ma micca tuttu hè persa! Pudemu cambià assai in parte cù noi stessi cun noi. Basta di chjudarà forti.

Fighjendu l'esperimentu

Per questu ci hè bisognu:

Ma ùn scurdate chì ogni pudemu esse sbagliata. Aghju vistu u vostru parolle è u cumpurtamentu. In ogni situazione, ùn perditi micca di fiducia è esse pacienti.

L'esperimentu hè chì avemu simu avemu aprutu à esse ingaghjatu è indirettu esse educatu a educazione è a tactitudine di a persone cun quale avemu intigratu, chì circundanu.

  1. Avemu bisognu à intervene cù tactu. Ùn ùn puntemu micca i sbagliati è ùn critica micca.
  2. A nostra tarea hè di vede l'esemplariu correctu da u nostru cumpurtamentu. Dopu tuttu, solu quandu avemu cultivatu in u nostru dilicatu è a tactfulness, avemu avutu u dirittu di ghjudice per a tactlessness d'altri.
  3. In una situazione chì ci hè un scopu di spiegà tutti i cose dolci ca pensate, imagine chì questu agrave a situazione. Quand'omu offend una persona, ellu prova à difenda: si justifica si stessu, ùn si pò micca ammettiri i so sbagli. Dopu, si ingeru cun voi, ùn site micca alcune nunda, sposti solu a rilazioni cù ellu. Pudete per contru à sè stessu quandu avete tuttu u negativu.
  4. Ricurdate, torna à voi dopu un certu tempu. Ma puderete ritornu à l'altra parte è cun un grande amplitude.
  5. Chì se a pacienza hè digià esce? Eccu, l'autore di cuntrollu hè prò di l'aiutu è a capacità di cuntà à 20.
  6. Vulemu representemu in u locu di una persona cù quale un conflitu si susciteghja, prupendu dilicementu di capiscenu è pirduna. Ùn avemu micca cunnisciutu i motivi veri di u so cumpurtamentu terribili. Hè assai probabbli, ellu avia avutu prublemi in a famiglia. O ellu stessu cusì, esigene l'attenzione, chì si priva. Possibile bisognu di cumunicazione, ma ùn sapia micca cumu esse manifestazione. Hè dinò in modu più simplice - rudeness. In ogni casu, hè infeliziu, è cusì scena nantu à questa a sucetà ...

Ùn hè maiere tardi per stà à fà un megliu. Per esse tolleranti è dispusitivu hè un seriu travagliu chì si ponite davanti l'umanità in ogni momentu.